سخت‌افزار

سری Nytro 1000 درایوهای SSD سیگیت مجهز به فناوری DuraWrite معرفی شد

Nytro 1000

کمپانی سیگیت به دنبال گسترش محصولات سری Nytro که تولیداتی برپایه حافظه‌های فلش مناسب برای مصارف سازمانی را به بازار ارائه می‌کند، امروز از سری جدید درایوهای وضعیت جامد ساتا تحت عنوان Nytro 1000 رونمایی نمود.

سری جدید نایترو 1000 سیگیت که فعلا مدل‌های Nytro 1351 و Nytro 1551 را شامل می‌شود سرعت بسیار سریع و عملکردی با ثبات را برای مصارف حرفه‌ای و شرایطی که فشار کاری زیادی قرار است به درایو SSD وارد شود ارائه خواهد داد. این درایوهای وضعیت جامد جدید در پاییز سال جاری در دسترس خواهند بود.

سری Nytro 1000 درایوهای وضعیت جامد سیگیت به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به عنوان یکی از ملزومات زیرساخت‌های سرویس‌های ارائه دهنده فضای ابری و دیتاسنترهایی که در فکر ارتقای سیستم‌های کنونی خود هستنند مورد استفاده قرار گیرند.

تکنولوژی DuraWrite سیگیت که در این درایوها بکار گرفته شده یک سیستم بهینه‌ساز حجم اطلاعات بدون کاهش است که جریان اطلاعات را درون یک کنترلر داخلی فشرده می‌سازد. حافظه فلش NAND بکار رفته درون درایوهای وضعیت جامد نسبت به مجموع میزان اطلاعاتی که بر روی آن‌ها نوشته شده است حساس بوده و هر چه میزان اطلاعات بیشتر باشد متعاقبا عمر و عملکرد درایو با کاهش روبرو خواهد شد.

Nytro 1000

تکنولوژی دورارایت سیگیت با فشرده‌سازی و کاهش حجم اطلاعات نوشته(ذخیره) شده بر روی حافظه فلش عملکرد 3.5 برابر سریع‌تری را در بخش سرعت نوشتن تصادفی نسبت به محصولات مشابه ارائه کرده و علاوه بر این، مصرف انرژی بهینه‌تر و هزینه پایین‌تری را نیز به همراه خواهد داشت.

درایوهای وضعیت جامد سری Nytro 1000 در ظرفیت‌های 240 گیگابایتی الی 3.84 ترابایتی به بازار عرضه خواهند شد. همچنین به گفته یکی از مسئولین سیگیت، محصولات این سری جدید از قابلیت “ظرفیت متغیر” پشتیبانی نموده و بدین ترتیب انعطاف‌پذیری لازم برای دیتاسنترهایی که به دنبال ایجاد توازن بین ظرفیت ذخیره‌سازی و عملکرد سریع هستند را ارائه خواهند نمود.

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *