سخت‌افزار

سیستم iMiner A578X8D بایواستار برای ماینرهای آماتور و حرفه‌ای معرفی شد

iMiner A578X8D

کمپانی بایواستار سیستم iMiner A578X8D خود را که به طور خاص برای ماینرهای خانگی و حرفه‌ای طراحی شده، با قیمت 3500 دلار معرفی کرد. این سیستم که نخستین راهکار ماینینگ یکپارچه و بدون نیاز به کارت مخصوص دنیا محسوب می‌شود از انعطاف‌پذیری بسیار بالا برای استخراج انواع ارز رمزگذاری شده(اتریوم، مونرو، بیت‌کوین گلد، زدکش و غیره)برخوردار است.

سیستم ماینینگ جدید بایواستار که به سادگی نصب و راه‌اندازی می‌شود به هیچ سخت‌افزار دیگری نیاز نداشته و صرفا کافیست دکمه پاور را زده و عملیات ماینینگ را آغاز نمایید. بایواستار iMiner A578X8D از سیستم عامل‌های ویندوز 10، لینوکس و ethOS پشتیبانی می‌کند تا هر ماینری قادر به استخراج ارزهای رمزگذاری شده خودش باشد.

آی‌ماینر A578X8D از مادربرد +TB250-BTC D بایواستار برخوردار بوده و قابلیت نصب 8 کارت گرافیکی را از طریق هشت اسلات PCI-express x16 به کاربر ارائه می‌کند. باتوجه به اینکه این سیستم نیازی به نصب کارت یا کابل‌های مخصوص ندارد، فضای بیشتری از مادربرد در اختیار ماینر قرار گرفته تا علاوه بر مهیا نمودن امکان نصب قطعات سخت‌افزاری قوی‌تر، کاهش هزینه‌های اولیه و بلندمدت را نیز کاهش می‌دهد.

iMiner A578X8D

هشت تراشه گرافیکی AMD Radeon RX570 هش‌ریت ETH بسیار بهینه 220MH/s را ارائه داده و همزمان مصرف انرژی پایین‌تر را نیز به دنبال خواهد داشت. کارت‌های گرافیکی Radeon RX570 8G بایواستار از طراح خاصFPS  لوله‌های حرارتی به همراه دو فن خنک کننده قدرتمند برخوردار بوده و امکان ماینینگ 24 ساعته در طول هفته را فراهم می‌کند.

مدیریت بهینه و کارآمد گرما در iMiner A578X8D به لطف فضای مناسب بر روی مادربرد +TB250-BTC D و همچنین چیدمان اصولی هفت فن خنک کننده میسر شده است. سه فن 120 میلی‌متری ورودی در محفظه جلو و چهار فن 120 میلی‌متری خروجی در قسمت پشتی وظیفه دفع حرارت از این سیستم ماینینگ را برعهده دارند.

نرم‌افزار اختصاصی Mining Doctor نیز امکان بررسی وضعیت کنونی میزان مصرف تراشه گرافیکی، هسته، سرعت کلاک، سرعت کلا حافظه، سرعت فن و در نهایت گرمای سیستم را میسر نموده است.

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *