سخت‌افزار

صفحه‌کلید مکانیکی Ducky One 2 Razer Edition عرضه شد

صفحه‌کلید مکانیکی Ducky One 2 Razer Edition عرضه شد

در دنیای صفحه‌کلیدهای مکانیکی، یکی از برندهای اصلی که تقریبا هر کاربر حرفه‌ای آن را می‌شناسد، Razer است. اما برندهای کمتر شناخته شده‌ دیگری مانند Ducky نیز وجود دارند که محصولات آنها برای کاربران معمولی که صفحه‌کلیدهای مکانیکی را صرفا برای تنوع استفاده می‌کنند، انتخاب‌هایی ایده‌آل محسوب می‌شود.

خبر خوب اینکه به نطر می‌رسد این دو کمپانی در یک همکاری مشترک قصد تولید یک صفحه‌کلید مکانیکی جدید را دارند که Ducky One 2 Razer Edition نام خواهد داشت. بخش اعظمی از طراحی و تولید این صفحه‌کلید به کمپانی داکی سپرده شده و به همین دلیل از طراحی شناخته شده ریزر بهره نخواهد برد. البته این موضوع برای برخی از کاربران می‌تواند یک نکته مثبت باشد چرا که حداقل از نظر طراحی محصولی منحصر به فرد را شاهد خواهند بود.

صفحه‌کلید مکانیکی Ducky One 2 Razer Edition عرضه شد

همکاری کمپانی ریزر در پروژه تولید صفحه‌کلید Ducky One 2 Razer Edition در واقع به بخش سوییچ کلید‌ها مربوط می‌شود و کاربران می‌توانند از بین سوییچ‌های سبز، زرد و نارنجی رنگ ریزر یکی را انتخاب کنند. این نخستین باریست که شاهد به کارگیری سوییچ‌های ریزر در صفحه‌کلید‌های دیگر هستیم. البته این کمپانی سال گذشته اعلام کرد سوییچ‌های حرفه‌ای خود را در اختیار سایر تولیدکنندگان نیز قرار خواهد داد.

صفحه‌کلید مکانیکی مشترک Razer و Ducky در حال حاضر با قیمت 109 دلاری در کشور تایوان قابل خرید بوده و به زودی کاربران منطقه آمریکای شمالی نیز به این محصول دسترسی خواهند داشت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *