سخت‌افزار

صفحه کلید RGB جدید Apex Pro با سوییچ‌های مکانیکی توسط SteelSeries معرفی شد

صفحه کلید RGB جدید Apex Pro با سوییچ‌های مکانیکی توسط SteelSeries معرفی شد

کمپانی SteelSeries در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این کمپانی که در دنیای گیمینگ و تجهیزات جانبی مرتبط با این حوزه، به خصوص با صفحه کلیدهای مکانیکی خود یکی از شناخته‌ شده‌های بازار به حساب می‌آید در این رویداد از سوییچ‌های کلید جدید خود تحت عنوان OmniPoint رونمایی کرد. این سوییچ‌های جدید مدعیست که می‌تواند برای دو دنیای مختلف و کاملا متفاوت عملکردی فوق‌العاده را به نمایش بگذارد؛ دنیای گیمینگ و تایپ!

این سوییچ‌ جدید از ویژگی‌های جالبی مانند نقطه تحریک یا شروع به کار قابل تنظیم از 0.4 میلی‌متر تا 3.6 میلی‌متر بهره می‌برد. این در حالیست که اگر این سوییچ‌ها را با بهترین نمونه‌های عرضه شده در این بازه قیمتی مقایسه می‌کنیم باز هم این SteelSeries است که پیروز خواهد بود. در واقع وقتی این سوییچ را بر روی کمترین عدد یعنی 0.4 میلی‌متر تنظیم می‌کنید شاهد پاسخگوترین صفحه کلید دنیا خواهید بود اما وقتی این عدد به بالاترین میزان خود یعنی 3.6 میلی‌متر برسد تایپ کردن با دکمه‌های صفحه کلید بسیار دشوار خواهد بود!

همین موضوع باعث شده تا به کارگیری این سوییچ‌های جدید در صفحه کلید‌های مختلف قابلیت‌های مختلفی را به کاربر ارائه دهد. به طور مثال کاربر می‌تواند همزمان یک صفحه کلید گیمینگ و در عین حال بسیار عالی برای تایپ طولانی متون خود را در اختیار داشته باشد.

علاوه بر این، SteelSeries از صفحه کلیدهای جدید مکانیکی خود مجهز به سوییچ‌های OmniPoint را نیز معرفی کرد. صفحه کلید Apex Pro همان طور که از نامش مشخص است یک شاهکار نورپردازی RGB محسوب می‌شود. این صفحه کلید از یک نمایشگر OLED بهره می‌برد که می‌تواند فایل‌های GIF را نمایش داده و یا در صورت تمایل تصاویر ثابت دلخواهتان را در آن به نمایش بگذارید. تمام این کارها به سادگی با استفاده از نرم افزار SteelSeries Engine قابل انجام می‌باشد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *