سخت‌افزار

عرضه مانیتورهای گیمینگ BFGD انویدیا تا سال 2019 به تعویق افتاد

NVIDIA-BFGD-Gaming-Monitors 65″

به نظر می‌رسد مانیتورهای گیمینگ 65 اینچی BFGD کمپانی انویدیا به این زودی در بازار حضور نخواهند داشت. براساس گزارشی که اخیرا توسط وب‌سایت هاردوِر دات اینفو منتشر شده است ظاهرا مانیتورهای گیمینگ فرمت بزرگ این کمپانی چند ماه دیرتر از زمانی که انتظار می‌رفت عرضه خواهند شد. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده احتمالا برای خرید این مانیتورها باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید!

راهکارهای BFGD یا فرمت بزرگ انویدیا تجربه اجرای بازی‌ها را به شیوه‌ای متفاوت و مسحور کننده در اتاق کاربر ارائه خواهد نمود. این مانیتورها از مشخصات فنی بسیار عالی برخوردار بوده و البته قیمت آنها نیز آن‌قدر گران هست که هر گیمری به سراغ آنها نرود.

براساس اطلاعات بدست آمده توسط وب‌سایت هاردوِر دات اینفو و گیمزکام، قیمت حدودی این مانیتورها احتمالا چیزی بین 4000 الی 5000 یورو خواهد بود که مسلما بسیار بالاست. اگرچه هنوز در خصوص قیمت، جزییاتی از سوی انویدیا اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد با حضور سایر تولیدکنندگان و ارائه محصولات متنوع در زمینه BFGD(صفحات نمایش گیمینگ فرمت بزرگ)، قیمت این راهکارهای جدید نیز تا حدی کاهش یابد.

مانیتورهای گیمینگ BFGD انویدیا

زمانی که صحبت از مشخصات فنی راهکارهای BFGD انویدیا می‌شود، تنها با نگاهی به لیست زیر می‌توانید متوجه شوید که این نمایشگرهای 65 اینچی چه قدرتی دارند:

  • پنل 65 اینچی کوانتوم دات با پشتیبانی از وضوح تصویر 4K
  • نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز
  • پشتیبانی کامل از HDR با روشنایی 1000 NITS
  • ماژول G-Sync داخلی برای تجربه گیمینگ بدون تاخیر و برش تصویر
  • کنسول بازی Shield داخلی برای بهره‌مندی از سرویس‌های استریمینگ
  • زمان پاسخگویی بسیار بالا (1 میلی ثانیه)

باتوجه به فناوری G-Sync و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی کاربر می‌تواند سریع‌ترین صحنه‌های بصری موجود در بازی‌های اکشن و ورزشی را به روان‌ترین شکل تجربه نماید. به ادعای انویدیا راهکارهای فرمت بزرگ آنها در بین مانیتورهای گیمینگ سریع‌ترین زمان پاسخگویی را ارائه می‌دهند.

به هر حال با زمان‌بندی جدید اعلام شده از سوی انویدیا، به نظر می‌رسد برای دیدن این مانیتورهای گیمینگ تمام عیار باید تا سه ماهه نخست سال 2019 صبر کنیم.

 

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *