سخت‌افزار

آیا MSI در حال کار بر روی نسخه Lightning کارت گرافیک RTX 2080 Ti است؟

msi-lightning-graphic-card

محصولات لایتنینگ (Lightning) کمپانی ام‌اس‌آی همیشه از جایگاه بسیار ویژه‌ای در میان مصرف‌کنندگان برخوردار بوده‌اند، زیرا طراحی منحصر به فرد و ظاهر این دسته از محصولات نه تنها زیبایی خیره‌کننده‌ای را به فضای داخلی کیس اعطا کرده، بلکه قدرت بیشتر نسبت به محصولات هم‌رده و استفاده از بهترین قطعات الکترونیکی نیز آن‌ها را به انتخابی بسیار ایده آل جهت شکستن رکوردهای اورکلاک و انجام بازی‌های رایانه‌ای مبدل ساخته‌اند. اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی ام‌اس‌آی با محصول لایتنینگ دیگری از سمت خود قصد سورپرایز کردن مجدد طرفداران را در سر دارد.

اگرچه محصول اشاره شده هنوز به‌صورت کاملاً مستقیم از جانب ام‌اس‌آی مورد معرفی قرار نگرفته است، اما تمامی نشانه‌ها حکایت از کارت گرافیک جدید و قدرتمندی که احتمالاً تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی RTX 2080 Ti را هدف قرار گرفته است دارند (محصولات سری لایتنینگ کمپانی ام‌اس‌آی همیشه برای پرچم‌داران انویدیا یا ای‌ام‌دی مورد توسعه و عرضه قرار گرفته‌اند).

کمپانی ام‌اس‌آی در طی کنفرانس مطبوعاتی خود در آسیا به معرفی برخی از ویژگی‌های سری محصولاتی Duke، گیمینگ و … خود پرداخته است، اما آنچه کنفرانس را برای حضار و همچنین طرفداران بسیار جذاب ساخته است اسلاید آخر فایل ارائه است که تصویری از یک صاعقه به همراه عبارت Coming Soon را نمایان است. از آن جایی که رعد و برق به‌نوعی امضای برند لایتنینگ کمپانی ام‌اس‌آی به شمار می‌رود، بنابراین آیا می‌توان امیدوار بود که کارت گرافیک قدرتمند دیگری در راه است؟

نسخه Lightning کارت گرافیک RTX 2080 Ti

با توجه به اینکه محصولی از برند لایتنینگ (Lightning) در طی سال‌های اخیر از جانب ام‌اس‌آی مورد عرضه قرار نگرفته و عاشقان خود را در عطش سیری‌ناپذیر خود نگاه داشته است، طراحی و توسعه کارت گرافیکی جدیدی تحت برند فوق اقدامی بسیار مبارک از سمت کمپانی مذکور به شمار رفته و بدون شک با استقبال بی‌نظیری از سمت مخاطبان رو به رو می‌شود.

منبع: Guru3D

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *