سخت‌افزار

عرضه کارت‌های گرافیک RTX 2070 و 2060 در اواسط نوامبر سال جاری

nvifia-geforce-rtx-2070

بر طبق منابع منتسب به یکی از نویسندگان تیم تحریریه رسانه WCCFTech در خصوص بازه زمانی عرضه کارت‌های گرافیک محبوب RTX 2070 و 2016 به‌صورت احتمالی، به نظر می‌رسد که محصولات مذکور زمانی در دو تا سه ماه آینده تحت دسترس همگان قرار می‌گیرند. انویدیا از علاقه بسیاری به عرضه تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی خود در حالت جفت برخوردار بوده و این مهم را از رفتار آن در سال‌های آخر به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد، بر همین اساس در صورتی که حتی کمپانی مذکور تمامی محصولات نسل جدید و تازه‌نفس خود را در طی مراسم فردا معرفی نماید، دسترسی به تنها کیت‌های RTX 2080 و RTX 2080 Ti در آینده‌ای نزدیک محتمل می‌باشد.

تاریخ عرضه کارت‌های گرافیک RTX 2070 و 2060

بر طبق اطلاعات منتشره توسط منابع مربوطه، دسترسی به تعداد دو کارت گرافیک تحت عناوین RTX 2080 و RTX 2080 Ti بلافاصله پس از مراسم معارفه انویدیا در نمایشگاه Gamescom امکان‌پذیر می‌باشد. محصولات RTX 2070 و نمونه ضعیف‌تر آن یعنی RTX/GTX 2060 ممکن است در طی رویداد مراسم از جانب کمپانی نامبرده مورد معرفی قرار گیرند، اما دسترسی عمومی به آن‌ها تا پیش از اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر سال جاری بعید به نظر می‌رسد. علاوه بر آن احتمال فروش تمامی کارت‌های گرافیک تدارک دیده شده تنها دقایقی پس از اتمام مراسم فردا نیز به دور از ذهن محسوب نمی‌گردد.

زمان‌بندی مبهم اشاره شده توسط رسانه مذکور اطلاعی کاملاً جدید به شمار نمی‌رود، اما در زمینه تدارک چشم‌اندازی از بازه زمانی پیش رو ممکن است مفید واقع شود. علاوه بر آن از آنجایی که بدون شک سطح محبوبیت کارت‌های گرافیک RTX 2070 و RTX/GTX 2060 در مقایسه با دو تراشه دیگر از درصد بسیار بالاتری برخوردار بوده و در مدت زمانی کوتاه به محصولاتی پرفروش در بازار رایانه‌های میان رده مبدل می‌گردند، لذا وجود مدت زمانی بیشتر جهت آماده‌سازی خط تولید و توسعه تعداد واحدهای کافی جهت پاسخ‌گویی به نیازهای تقریباً سنگین بازار دور از ذهن به شمار نمی‌رود.

منبع: WCCFTech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *