سخت‌افزار

فیلیپس مانیتور 27 اینچی 276E8VJSB با پنل 4K را معرفی کرد

مانیتور فیلیپس 276E8VJSB

کمپانی فیلیپس از نخستین مانیتور مجهز به پنل 4K در سری E خود رونمایی کرد. این مانیتور 27 اینچی تحت عنوان Philips 276E8VJSB از یک پنل IPS با وضوح تصویری آلترا اچ‌دی برخوردار بوده و فیلیپس در تولید آن از آخرین تکنولوژی‌های تصویری خود استفاده نموده است. این مانیتور تصاویری بسیار شفاف با روشنایی بالا و زوایای دید مناسب را به کاربر ارائه می‌کند.

مانیتور جدید فیلیپس از تکنولوژی‌های مختلفی بهره می‌برد تا کیفیت تصویر نمایش داده شده در بالاترین سطح قرار داشته باشد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از این مانیتور برای مقاصد مختلفی نظیر مشاهده و ویرایش تصاویر، فیلم و همچنین وب‌گردی استفاده کنند. متخصصینی که از نرم‌افزارهای حرفه‌ای در این زمینه بهره می‌برند و نیازمند روشنایی باثبات و دقت رنگ بالایی هستند نیز قطعا از عملکرد 276E8VJSB رضایت خواهند داشت.

276E8VJSB276E8VJSB

به لطف رزولوشن بالای 4K با 3840 در 2160 پیکسل می‌توانید محتوای تصویری محبوبتان را در بالاترین دقت و کیفیت مشاهده کنید. همچنین زوایای دید این پنل IPS LED باعث شده تا حتی از زوایای کناری تا حداکثر 178 درجه، تصاویر را کاملا شارپ و شفاف به همراه رنگ‌هایی اغواگر ببینید. فناوری نمایش 10 بیتی عمق رنگی بسیار عالی با پوشش 1.074 میلیون رنگ و پردازش داخلی 12 بیتی برای شیب‌های رنگی بسیار ملایم و نرم و جزییات خیره کننده در Philips 276E8VJSB مورد استفاده قرار گرفته است.

از جمله ویژگی‌های ارائه شده در این مانیتور که به منظور استفاده راحت و لذت‌بخش به کار گرفته شده‌اند می‌توان به MultiView اشاره کرد که مالتی‌تسکینگ را در چیدمان چندتایی صفحه‌ نمایش به تجربه‌ای بدون دردسر و عالی تبدیل می‌کند. قابلیت حذف اعوجاج تصویر نیز برای مشاهده تصاویری مطلوب به همراه خستگی کمتر چشم در نظر گرفته شده است. همچنین حالت LowBlue نیز در این مانیتور ارائه شده تا با کاهش نورهای آبی، خستگی چشم کاربر را کاهش دهد.

مانیتور Philips 276E8VJSB در اواسط ماه نوامبر با قیمت 329 دلار آمریکا روانه بازار خواهد شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *