سخت‌افزار

فیلیپس مانیتور 49 اینچی فوق عریض با وضوح Dual Quad HD خود را معرفی کرد

فوق عریض

کمپانی فیلیپس امروز از دو مانیتور عملکرد بالا جدید خود در سری مانیتورهای حرفه‌ای Brilliance رونمایی کرد. مانیتور 49 اینچی فوق عریض Brilliance جدید این شرکت مجهز به یک پنل LCD خمیده با وضوح تصویر بسیار بالای Dual Quad HD (معادل 5120 در 1440 پیکسل) و مانیتور 32 اینچی مجهز به پنل یک پنل LCD با وضوح 4K امروز در جریان نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی رونمایی شدند.

هر دو مانیتور جدید از یک وب‌کم نوآورانه نیز بهره می‌برند که در واقع به سنسورهای پیشرفته‌ای به منظور استفاده از قابلیت امنیتی تشخیص چهره ویندوز تحت عنوان Windows Hello مجهز بوده و به کاربران امکان تایید هویت آسان و بسیار کاربردی را در کمتر از 2 ثانیه می‌دهد.

فوق عریضفوق عریض

مدل 49 اینچی فوق عریض Brilliance فیلیپس بالاترین سطح از کیفیت تصاویر را ارائه داده و همچنین از نظر طراحی نیز دو جایزه بسیار مشهور و مهم iF Design Award و 2018 Red Dot را کسب کرده است. این مانیتور به لطف طراحی بسیار عریضش در واقع حس استفاده از دو مانیتور عملکرد بالا را القا نموده و برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتالی یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. علاوه بر این به لطف ضریب خمیدگی 1800r گیمرها نیز می‌توانند به عنوان یک گزینه سطح بالا بر روی این مانیتور 49 اینچی فوق عریض حساب باز کنند.

اما مدل 32 اینچی 329P9H فیلیپس تصاویری بسیار شفاف با رنگ‌های زنده و قابل تحسین را در یک پنل ال‌سی‌دی 4K به کاربر نمایش می‌دهد. به لطف دو تکنولوژی UltraClear 4K UHD (معادل 3840 در 2160 پیکسل) و IPS کاربر قادر است تقریبا در هر زاویه‌ای تصاویری با کیفیت را مشاهده نماید.

هر دو مانیتور جدید فیلیپس از ویژگی‌های به منظور افزایش سطح عملکردی بهره می‌برند که از آن جمله می‌توان به یک داک استیشن USB-C و سوییچ داخلی KVM مالتی کلاینت اشاره نمود. داک USB 3.1 type-C امکان اتصال لوازم جانبی و مکمل به مانیتور را به آسانی فراهم می‌کند.

مانیتور خمیده Brilliance 49” SuperWide فیلیپس در ماه مارس با قیمت پایه 1299 دلار و مدل Brilliance 32″ 4K نیز در ماه فوریه با قیمت 799 دلار عرضه خواهند شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *