سخت‌افزار

لاجیتک وب‌کم C920s Pro HD را معرفی کرد

Logitech-C920S-webcam

کمپانی لاجیتک امروز از جدیدترین وب‌کم خود تحت عنوان C920s Pro HD رونمایی کرد. این وب‌کم در واقع جانشینی برای مدل C920 این کمپانی محسوب می‌شود. قابل ذکر است که این محبوب‌ترین وب‌کم حرفه‌ای عرضه شده در بازار است که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شد. اما وب‌کم جدید این تولیدکننده موفق تایوانی از قابلیت تماس ویدیویی با کیفیت فول اچ‌دی یا 1080p و ضبط ویدیو با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، C920s Pro HD از دو میکروفون بهره برده و صدایی استریو را در اختیار شما قرار خواهد داد. بدین ترتیب در هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی و یا ضبط ویدیو می‌توانید از طبیعی بودن صداها لذت ببرید.

وب‌‌کم جدید لاجیتک باتوجه به شرایط نوری محیط به گونه‌ای خود را تطبیق می‌دهد تا روشن‌ترین و شارپ‌ترین تصاویر را به ثبت برساند. این موضوع حتی در شرایطی که نور محیط کم و نامطلوب باشد نیز صادق خواهد بود.

وب‌کم C920s Pro HD همچنین از یک شاتر یا به عبارت بهتر یک کاور مخصوص برای پوشاندن لنز دوربین بهره می‌برد که برای رعایت هر چه بهتر حریم خصوصی در مواقعی که قصد استفاده از وب‌کم را ندارید هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. در زمینه نرم‌افزار کنترل کننده نیز وب‌کم جدید لاجیتک به طور کامل با Logitech Capture سازگاری داشته و قابلیت تنظیم ویژگی‌های مختلف و همچنین ابزارهای تولید محتوای دیجیتال را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات دوربین را به دلخواه خود تغییر داده و آنها را ذخیره کنید. ویدیوهای ضبط شده را با قراردادن حاشیه‌ها و فیتلرها شخصی‌سازی نموده و از چند منبع به صورت همزمان به استریم ویدیوها مشغول شوید. برای مثال می‌توانید از دو وب‌کم و یا وب‌کم و صفحه مانیتور خود استریم را انجام دهید.

منبع: mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *