سخت‌افزار

لاجیتک چند هدست گیمینگ جدید از سری G را معرفی کرد

لاجیتک

اگر قصد خرید یک هدفون گیمینگ جدید و حرفه‌ای هستید، احتمالا گزینه‌های معرفی شده توسط لاجیتک نظرتان را به خود جلب خواهند نمود. این تولیدکننده محبوب و موفق اخیرا از چند هدست گیمینگ جدید خود در سری G رونمایی کرد. این مدل‌ها تحت عنوان G935 7.1 LIGHTSYNC Wireless، G635 7.1 LIGHTSYNC، G432 7.1 Surround و G332 Stereo روانه بازار خواهند شد.

همان طور که از نام این مدل‌ها مشخص است تقریبا می‌توان دریافت که ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم هر کدام از هدست‌های گیمینگ جدید لاجیتک چه مواردی هستند. برای مثال قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم، صدای فراگیر، صدای 7.1 کانال، صدای استریو و غیره جزو این موارد محسوب می‌شوند.

برای مثال هدست G935 از درایور 50 میلی‌متری Pro-G ساخت لاجیتک و همچنین تکنولوژی Lightsync بهره می‌برد. باتری به کار رفته در این هدست گیمینگ امکان استفاده از آن را تا 12 ساعت به کاربر می‌دهد و تکنولوژی بهبود یافته میکروفون 6 میلی‌متری و دکمه‌های کنترل حجم صدا بر روی گوشی هدست از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل محسوب می‌شوند.

البته توجه داشته باشید که این هدست با قیمت 170 دلاری خود اصلا ارزان قیمت به حاسب نمی‌آید اما اگر قابلیت بی‌سیم بودن اهمیت زیادی برایتان ندارد می‌توانید با پرداخت 140 دلار نسخه سیمی این هدست را تهیه کنید.

اما در صورتی که اصلا قصد هزینه کردن بالای 100 دلار را برای هدست گیمینگ خود ندارید، دو مدل G432 و G332 انتخاب‌های مناسب‌تری برایتان محسوب می‌شوند؛ جایی که برای تهیه آنها باید به ترتیب 80 و 60 دلار را بپردازید. مدل جی432 از درایور 50 میلی‌متری، تکنولوژی پخش صدای فراگیر DTS Headphone:X 2.0 و گوشی‌های با بالشتک چرمی قابل چرخش بهره می‌برد. اما G332 از سوی دیگر صدایی استریو را ارائه می‌دهد اما از نظر طراحی و کیفیت ساخت مشابه است.

این هدست‌های گیمینگ جدید لاجیتک قرار است در ماه میلادی جاری روانه بازار شوند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *