سخت‌افزار

لنوو از مانیتور قابل حمل ThinkVision M14 خود رونمایی کرد

ThinkVision M14

یکی از مزیت‌هایی که کار کردن در محیط منزل به شما ارائه می‌دهد امکان بهره‌گیری از فضای کاری بزرگتر است که باتوجه به شغل، نیازها و ترجیحات شما می‌تواند مساله بسیار مهمی نیز تلقی شود. شما در منزل به راحتی می‌توانید از چیدمان دوتایی یا حتی چندتایی مانیتور بهره‌ ببرید. متاسفانه اما افرادی که مدام در حال جابجایی هستند و یا به فضای کاری مناسبی دسترسی ندارند نمی‌توانند چنین فرصت‌هایی را تجربه کنند.

اما کمپانی لنوو ظاهرا در تلاش است تا این مشکل را تا حدودی برطرف کند. این تولیدکننده چینی به تازگی از یک مانیتور اکسترنال قابل حمل تحت عنوان ThinkVision M14 رونمایی کرده است. این مانیتور در واقع به طور ویژه برای افرادی که جابجایی و قابلیت حمل برایشان از نان شب هم واجب‌تر است طراحی شده و یک صفحه نمایش 14 اینچی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

در ThinkVision M14 از رابط اتصال USB-C استفاده شده که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به کابل‌های HDMI و یا بهره‌گیری از آداپتورهای برق جداگانه، مانیتور را به لپ‌تاپ خود متصل نموده و یا باتری آن را شارژ کنند.

وضوح تصویر پنل این مانیتور قابل حمل فول اچ‌دی یا 1080p می‌باشد و از این جهت خیلی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. حداکثر میزان روشنایی این پنل نیز 300 است. وزن مانیتور جدید لنوو 595 گرم بوده و اگرچه سبک‌ترین مانیتور جهان محسوب نمی‌شود اما همچنان قابلیت حمل بسیار خوبی را برای افرادی که هنگام کار کردن به دو مانیتور نیاز دارند ارائه خواهد داد.

ThinkVision M14 لنوو البته نخستین مانیتور اکسترنال قابل حمل جهان نیست، اما به هر حال می‌تواند خود را به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار خوب بازار معرفی کند. این مانیتور 249 دلار قیمت خواهد داشت و در تابستان سال میلادی جاری روانه بازار می‌شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *