سخت‌افزار

لکسار SSD پرتابل Professional SL100 Pro را معرفی کرد

Professional SL100 Pro

کمپانی لکسار یکی از برندهای خوش‌نام و موفق در زمینه تولید انواع ذخیره‌سازهای جانبی و راهکارهای مرتبط با آن در جهان محسوب می‌شود. این تولیدکننده امروز از درایو وضعیت جامد پرتابل جدید خود تحت عنوان Professional SL100 Pro رونمایی کرد. این درایو از طراحی جذاب و شیک با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم برس خورده بهره برده و ابعاد جمع و جور و ضخامت کم آن باعث می‌شود تا به راحتی آن را در جیب خود قرار داده و در هر زمان و مکانی به همراه خود داشته باشید.

به لطف استحکام Professional SL100 Pro و مقاومت آن در برابر سقوط، ضربات، شوک و لرزش حتی می‌توانید آن را در هنگام کوهنوردی یا دوچرخه سواری نیز به همراه خود ببرید. لکسار در این درایو نرم‌افزار DataVault Lite و راهکار امنیتی پیشرفته رمزنگاری 256 بیتی AES را ارائه می‌کند تا اطلاعات مهم و حیاتی شما بدون ریسک خرابی، حذف ناخواسته و یا معیوب شدن نگهداری شوند.

Professional SL100 Pro عملکرد فوق‌العاده سریعی داشته و سرعت خواندن و نوشتن حداکثر 950 و 900 مگابایت بر ثانیه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که تقریبا 2 برابر سریعتر از مدل SL1003 محسوب می‌شود. این درایو وضعیت جامد پرتابل از پورت USB Type-C بهره برده و کاربر را قادر می‌سازد با استفاده از رابط اتصال رایج و کاربردی USB 3.1 اطلاعات خود را با سرعت زیاد ذخیره‌سازی و یا جابجا کنند.

درایو SSD جدید لکسار به همراه دو کابل USB Type-C به Type-C و USB Type-C به USB Type-A استاندارد عرضه شده و با پلتفرم‌های Mac OSX 10.6 و بالاتر و همچنین ویندوز 7، 8 و 10 سازگاری کامل دارد.

درایو وضعیت جامد Lexar Professional SL100 Pro قرار است در ماه میلادی جاری با ظرفیت‌های 250، 500 و 1024 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 100، 150 و 280 دلاری روانه بازار شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *