سخت‌افزار

مادربرد X299 MICRO ATX 2 توسط EVGA معرفی شد

X299 MICRO ATX 2

مادربرد X299 MICRO ATX 2 کمپانی EVGA در واقع نسخه‌ای بازطراحی شده از یک برد mATX محسوب می‌شود که از توان، عملکرد و ملزومات خنک‌سازی مورد نیاز برای استفاده حداکثری از قدرت پردازنده‌های i5/i7/i9 سوکت X299 اینتل تولید شده است.

این مادربرد جدید از طراحی مدار تامین توان 14 فازی، هیت‌سینک به همراه فن برای خنک سازی VRM، دو اتصال پاور 8 پین EPS و یک اتصال اختیاری 6 پین PCIe بهره می برده و برای طرفداران دوآتشه سخت‌افزارهای کامپیوتر نهایت قدرت را در فرم فکتوری کوچک مهیا می‌سازد.

X299 MICRO ATX 2 تقریبا از تمامی استانداردهای رایج در زمینه تجهیزات ذخیره‌سازی پرسرعت پشتیبانی می‌کند، این استانداردها شامل M.2 NVMe، Intel Optane، Intel VROC و رابط SATA 6Gb/s می‌شود. این اتصالات به کاربر امکان دسترسی سریع به اطلاعاتش را خواهد داد.

در کنار این امکانات، مادربرد جدید EVGA از یک چیپ دوباندی وای‌فای/بلوتوث اینتل و یک Intel i219V Gigabit NIC بهره ‌می‌برد که سرعت و پایداری ارتباط را به شکلی بسیار موثر و مطلوب به کاربر ارائه می‌کند.

X299 MICRO ATX 2X299 MICRO ATX 2

رابط کاربری گرافیکی جدید EVGA برای تنظیمات بایوس از طراحی جدیدی برخوردار بوده و کاربر به راحتی می‌تواند با استفاده از تنظیمات در دسترس و قابل فهم از حداکثر پتانسیل مادربرد خود لذت ببرد. یکی از قابلیت‌های جالب این بخش EVGA OC Robot یا ربات اورکلاک است که تنظیمات لازم برای افزایش عملکرد را انجام می‌دهد.

VRM دیجیتال با 14 فاز و سیستم خنک کننده فعال جزو ویژگی‌های انقلابی و بسیار برجسته X299 MICRO ATX 2 محسوب می‌شود. به لطف بکارگیری این سیستم، کاربر می‌تواند از قوی‌ترین پردازنده‌های i9 سری Core X اینتل بهره‌مند گردد.

X299 MICRO ATX 2

ماژول یکپارچه وای‌فای و بلوتوث شامل تراشه اینتل AC8265 قادر است تا بالاترین سرعت‌های اینترنت و بلوتوث را در اختیار کابر قرار دهد. کافیست آنتن وایرلس ارائه شده به همراه مادربرد را نصب کنید تا از سرعت بسیار بالای اینترنت لذت ببرید.

این مادربرد از پردازنده‌های سری Core X و Skylake-X اینتل پشتیبانی می‌کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *