سخت‌افزار

مانلی از GeForce RTX 2070 Gallardo و RTX 2070 با دو فن خنک کننده رونمایی کرد

Manli-2070-Gallardo-2

کمپانی Manli که در زمینه تولید کارت‌های گرافیکی و سایر قطعات سخت‌افزاری به خصوص در بازار آسیا و خاورمیانه فعالیت دارد امروز از کارت‌های گرافیکی GeForce RTX 2070 خود رونمایی کرد. این دو کارت گرافیکی شامل یک مدل مجهز به دو فن خنک کننده یا Twin Cooler و همچنین یک نسخه مخصوص اورکلاک می‌باشد.

کارت گرافیک GeForce RTX 2070 مانلی از دو فن خنک کننده 8 سانتی به همراه لوله‌های حرارتی ویژه و پایه‌ای از جنس مس برخوردار است تا به بهترین شکل ممکن گرمای ایجاد شده را از کارت گرافیک دفع نماید. این کارت برپایه معماری فوق‌العاده انویدیا Turning طراحی شده و از 2034 هسته پردازشی کودا، که البته در تمامی نسخه‌های 2070 وجود دارد بهره می‌برد. همچنین فرکانس هسته این کارت گرافیکی بر روی 1410 مگاهرتز قرار داشته که کاربر می‌تواند آن را به رقم قابل توجه 1620 مگاهرتزی افزایش دهد.

اگرچه نسخه Twin Cooler کارت گرافیک 2070 مانلی طبیعتا یک مدل مرجع نیست اما برد آن شباهت زیادی به نمونه استاندارد دارد. در این مدل از یک مدار تغذیه 2+6 و تنها دو لوله حرارتی استفاده شده اما افرادی که از کیسی با جریان هوای مناسب برخوردار باشند هیچ مشکلی از نظر گرمای بیش از اندازه را شاهد نخواهند بود.

مانلی

اما کارت گرافیک GeForce RTX 2070 Gallardo مانلی دومین مدل معرفی شده توسط این کمپانی است که از یک کاور خوش استایل‌تر به همراه دو فن 9 سانتی‌متری و چهار لوله‌های حرارتی مسی بهره می‌برد تا حرارت ایجاد شده به خوبی دفع گردد. همچنین این کارت گرافیک امکان 5 درصد اورکلاک را نسبت به مدل استاندارد میسر نموده است.

مانلی در طراحی این مدل از یک لوگو با شکل کلاه یک اسپارتان استفاده نموده که البته در سایر مدل‌های RTX Gallardo نیز دیده می‌شود. البته باتوجه به تصاویر این کارت از یک کاور پلاستیکی معمولی برخوردار بوده و هیچ خصیصه ظاهری سطح بالا یا برجسته‌ای را نمی‌توان انتظار داشت. یکی از نکات جالب در خصوص این مدل، استفاده از خازن‌های جامد مشابه نمونه استاندارد می‌باشد که در کنار آن از مدار تغذیه 2+8 نیز استفاده شده است.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *