سخت‌افزار

مانیتورهای سری E فیلیپس با حاشیه بسیار باریک معرفی شدند

فیلیپس

کمپانی فیلیپس مانیتورهای جدید سری E خود که در حال حاضر شامل سه مدل 27 اینچی 276E9QDSB، مدل 24 اینچی 246E9QDSB و در نهایت مدل 22 اینچی 226E9QDSB می‌شود را معرفی نمود. این مانیتورها که در دسته محصولات حرفه‌ای فیلیپس قرار می‌گیرند از طراحی زیبا و مینیمال به همراه پنل حرفه‌ای به منظور نمایش رنگ‌های جذاب و درخشان برخوردار هستند.

به لطف بکارگیری پنل IPS کاربر می‌تواند زوایای دید بسیار عالی را از این مانیتورهای جدید انتظار داشته باشد. همچنین طراحی استایلیش این مانیتورها از حاشیه‌های اطراف صفحه بسیار باریک بهره برده و برای کاربرانی که به دنبال چینش‌های چندتایی مانیتور هستند، از جمله طراحان گرافیکی و متخصصینی که از مانیتورها را به صورت عمودی کنار هم قرار می‌دهند، گزینه‌هایی ایده‌آل محسوب می‌شوند.

مانیتورهای سری E فیلیپس علاوه بر طراحی زیبا، عملکردی فوق‌العاده را در زمینه نمایش تصاویر ارائه می‌دهند. پنل استفاده شده در این مانیتورها از نوع IPS با وضوح فول‌ اچ‌دی بوده و قابلیت نمایش دامنه وسیعی از رنگ‌ها را در کنار زوایای دید عالی، دقت و غلظت رنگ بالا به کاربر ارائه می‌کنند. متخصصین گرافیک و افرادی که دقت و واقعی بودن رنگ‌ها از هر چیزی برایشان مهم‌تر است، می‌توانند از عملکرد مانیتورهای جدید فیلیپس مطمئن باشند.

سری Eسری Eسری E

گیمرهایی که به دنبال خرید مانیتوری مقرون بصرفه و در عین حال با کیفیت هستند نیز از خرید گزینه‌های جدید فیلیپس رضایت خواهند داشت. این مانیتورها از فناوری AMD FreeSync به منظور نمایش تصاویر بدون مصنوعات و تاخیرهای جزیی بهره برده و در نتیجه کاربر می‌تواند تصاویر سریع را به روان‌ترین شکل ممکن مشاهده کند.

مانیتورهای سری E فیلیپس از ویژگی‌های دیگری نظیر حالت LowBlue نیز بهره می‌برد که طی آن امواج نور آبی تا حد محسوسی کمتر نمایش داده شده و از خستگی چشم کاربر در استفاده طولانی مدت جلوگیری بعمل خواهد آمد.

مانیتورهای 27، 24 و 22 اینچی جدید فیلیپس به ترتیب با قیمت 180، 140 و 110 دلار اکنون قابل تهیه می‌باشند.

 

منبع: techpoweru

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *