سخت‌افزار

مانیتورهای سری T55 سامسونگ با ضریب خمیدگی 1000R عرضه می‌شوند

مانیتورهای سری T55 سامسونگ با ضریب خمیدگی 1000R عرضه می‌شوند

مانیتورهای سری T55 سامسونگ در روز جمعه به صورت رسمی رونمایی شدند. این مانیتورها از پنل‌های خمیده بهره برده و برای استفاده در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف گزینه‌های فوق‌العاده خوبی محسوب می‌شوند. مانیتورهای جدید سری تی55 سامسونگ فعلا در سه مدل مختلف به بازار عرضه خواهند شد که البته هر سه مدل از مشخصات فنی نسبتا مشابه‌ای برخوردار هستند.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ، این کمپانی قرار است سه مانیتور C24T55 ،C27T55 و C32T55 را به زودی روانه بازار کند. این مانیتورها به ترتیب دارای پنل‌های صفحه نمایش 24، 27 و 32 اینچی بوده و همگی از ضریب خمیدگی 1000R بهره می‌برند تا کاربر بدون خستگی چشم‌ها، امکان استفاده چندین ساعته از آنها را داشته باشد. این موضوع به خصوص در محیط‌های کاری بسیار حائز اهمیت بوده و به همین دلیل مانیتورهای سری T55 سامسونگ برای شرکت‌ها و ادارات گزینه‌های ایده‌آلی محسوب می‌شوند.

به غیر از ابعاد صفحه نمایش که در واقع تفاوت اصلی بین این سه مدل به حساب می‌آید، هر سه مانیتور به یک پنل VA با وضوح تصویر 1080p و نرخ تازه‌سازی تصویر 75 هرتزی مجهز بوده و از فناوری FreeSync کمپانی AMD پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، پنل به کار رفته در هر سه مانیتور از زمان پاسخگویی خاکستری تا خاکستری یا GtG معادل 4 میلی‌ثانیه برخوردار بوده و به همین دلیل برای استفاده به عنوان مانیتور گیمینگ چندان مناسب نیستند.

مانیتورهای سری T55 سامسونگ قابلیت پوشش 1.193 در فضای رنگی sRGB و 0.884 در فضای رنگی Adobe RGB را ارائه داده و با توجه به اینکه پنل به کار رفته در آنها از نوع VA است، این اعداد اصلا ناامید کننده نیستند! حداکثر سطح روشنایی در این مانیتورها 250 نیت بوده و به لطف نرخ کنتراست 3000:1 می‌توان گفت که برای استفاده در محیط کاری هیچ مشکلی را ایجاد نخواهند کرد.

سه مانیتور جدید سری T55 سامسونگ از پورت‌های اتصال رایج نظیر HDMI 1.4، DisplayPort 1.2 و D-Sub بهره برده و اگرچه در مدل 24 اینچی خبری از بلندگوی داخلی نیست اما دو مدل دیگر به یک جفت بلندگوی استریو 5 واتی مجهز شده‌اند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *