سخت‌افزار

فیلیپس از مانیتور حرفه‌ای 346P1CRH رونمایی کرد

فیلیپس از مانیتور حرفه‌ای 346P1CRH رونمایی کرد

کمپانی فیلیپس از عرضه مانیتور 34 اینچی جدید خود تحت عنوان 346P1CRH رونمایی کرد. این مانیتور از یک پنل خمیده حرفه‌ای با پشتیبانی از DisplayHDR 400 بهره برده و قادر است تجربه بصری بسیار خوبی را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این امکانات متعددی نظیر داک استیشن USB-C و سوییچ KVM که در بخش اتصالات توسط این مانیتور در نظر گرفته شده، تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای به منظور نمایش هر چه بهتر تصاویر نیز در این مانیتور 34 اینچی مورد استفاده قرار گرفته است.

در بخش اتصالات Philips 346P1CRH تقریبا هر آنچه که لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. پورت DisplayPort 1.4، HDMI 2.0 و RJ45 به همراه داک استیشن USB-C با قابلیت شارژ باتری گجت‌های الکترونیکی، از جمله این موارد هستند. شما به راحتی می‌توانید تمامی لوازم جانبی دلخواهتان را به مانیتور متصب نموده و یا تصاویر و ویدیوهای با کیفیت و حجیم را با سرعت بالا انتقال دهید. با استفاده از این پورت همچنین امکان شارژ باتری لپ‌تاپ، گوشی و تبلت خود را هم خواهید داشت.

به لطف تکنولوژی MultiView کاربران می‌توانند همزمان دو دستگاه نظیر لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی را به مانیتور متصل نموده و دو دستگاه را با استفاده از یک ماوس و کیبورد کنترل کنند. در بخش کیفیت تصویر، پنل استفاده شده در Philips 346P1CRH وضوح 3440 در 1440 پیکسل یا QHD را ارائه داده و با توجه به پشتیبانی از فناوری DisplayHDR 400، تصاویری بسیار شفاف با کنتراست عمیق و رنگ‌های خیره کننده به نمایش در می‌آیند.

زوایای دید این پنل VA به صورت 178/178 درجه بوده و به لطف فرمت بسیار واید 21:9 در این پنل شما می‌توانید همزمان چندین پنجره را در سیستم عامل باز کرده و در کنار هم از آنها استفاده کنید. گیمرها نیز به لطف فناوری همگام‌سازی تطبیقی و نرخ تازه‌سازی تصویر 100 هرتزی و زمان پاسخگویی سریع 4 میلی‌ثانیه‌ای می‌توانند بازی‌های مورد علاقه شان را به صورت روان و جذاب تجربه کنند. این مانیتور فیلیپس قرار است با قیمت 589 یورویی در ماه مارس به بازار عرضه شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *