سخت‌افزار

مانیتور گیمینگ خمیده AG322QC4 توسط AOC رونمایی شد

AOC-AG322QC4

AOC یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در بازار مانیتورها و صفحات نمایش محسوب می‌شود. این تولیدکننده از نخستین مدل سری مانیتورهای حرفه‌ای AGON خود رونمایی کرد. این مانیتور با مدل دقیق AG322QC4 از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند.

مانیتور جدید AOC از یک پنل 32 اینچی خمیده با رزولوشن QHD برخوردار می‌باشد. نرخ تازه‌سازی تصاویر در این پنل 144 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 4 میلی‌ثانیه بوده و همچنین از تکنولوژی FreeSync2 کمپانی AMD نیز پشتیبانی می‌شود. این تکنولوژی با قابلیت HDR سازگاری کامل داشته و تصاویر را به شکل روان و نرم به کاربر ارائه می‌دهد.

مانیتور جدید AG322QC4 به طور ویژه برای گیمرهای علاقه‌مند و جدی که به دنبال بالاترین سطح کیفیت بصری بدون هیچ‌گونه نقصی از جمله تاخیر، پارگی و یا تاری تصویر، هستند، طراحی شده است. این مانیتور نخستین مدلی است که از تاییدیه Display HDR400 بهره می‌برد.

این مانیتور از یک پنل 4K با قابلیت نمایش 2560 در 1440 پیکسل بهره برده و ضریب خمیدگی 1800R را ارائه می‌دهد. این پنل خمیده VA رنگ‌هایی جذاب و درخشان به همراه گستره دینامیکی وسیع را برای لذت بردن از تصاویر و جلوه‌های ویژه بصری موجود در بازی‌ها برایتان فراهم می‌آورد. این پنل صفحه نمایش 85 درصد از سیستم رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. همچنین خمیدگی AG322QC4 به صورتی است که گفته می‌شود به کاهش خستگی چشم و تجربه بصری بهتر کاربر کمک شایانی می‌کند.

این مانیتور جدید از سری AGON میزبان تکنولوژی انحصاری AOC از قبیل امکان کنترل سایه، تکنولوژی ضد اعوجاج تصویر و حالت تشعشع نور آبی کم می‌باشد. قابلیت کنترل سایه به گیمرها اجازه می‌دهد تا میزان سایه را به منظور افزایش کنتراست و نمایش بهتر نقاط تاریک به دلخواه خود تنظیم نمایند.

مانیتور AG322QC4 از ویژگی‌هایی برخوردار است تا کاربر با نهایت راحتی از تصاویر با کیفیت و جذاب لذت ببرد. این تکنولوژی‌ها با کاهش خستگی چشم گیمر امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کند.

مانیتور جدید AOC در حال حاضر با قیمت 550 دلار در بازار قابل تهیه می‌باشد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *