سخت‌افزار

با مانیتور Predator XN253Q X ایسر، تصاویر را واقعی‌تر از همیشه ببینید

با مانیتور Predator XN253Q X ایسر، تصاویر را واقعی‌تر از همیشه ببینید

میانگین امتیاز این مطلب: 4

کمپانی ایسر امروز از مانیتور حرفه‌ای جدیدش تحت عنوان Predator XN253Q X رونمایی کرد. این مانیتور از زمان پاسخگویی بسیار سریع 0.4 میلی‌ثانیه‌ای بهره برده و می‌تواند صحنه‌های اکشن و گیم‌پلی سریع بازی‌ها را به صورت بسیار روان و چشم‌نواز به نمایش بگذارد. مانیتور جدید ایسر همچنین از فناوری G-Sync انویدیا بهره برده و نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی را ارایه می‌دهد.

پنل به‌کار رفته در این مانیتور، حداکثر روشنایی 400 نیت را برای نمایش تصاویری روشن، شفاف و بسیار واضح ارایه می‌دهد تا کاربر بتوانید کوچکترین جزییات تصویر را مشاهده کند. وضوح تصویر فول اچ‌دی این پنل برای گیمرهایی که به دنبال تجربه حداکثر نرخ فریم ممکن در عناوین روز هستند، ایده‌آل می‌باشد. مانیتور Predator XN253Q X ایسر 11 سطح را برای تعیین عمق رنگ مشکی در اختیار کاربر قرار داده و همچنین فناوری بهبود دهنده عمق رنگ مشکی نیز به جذابیت بیشتر صحنه‌های بازی و فیلم‌های سینمایی کمک شایانی می‌کند.

با مانیتور Predator XN253Q X ایسر، تصاویر را واقعی‌تر از همیشه ببینید

ایسر در این مانیتور قابلیت تنظیم رنگ 6 محوره را برای تنظیم هرچه بهتر رنگ‌، طیف رنگی و همچنین درخشندگی را در اختیار کاربران قرار داده است. حالت ویژه Game Mode ایسر نیز با هفت حالت پیش‌فرض شامل اکشن، ریسینگ، اسپورت، گرافیک، استاندارد، اکو و فیلم، تصاویر را متناسب با محتوای آنها بهینه نموده و به نمایش می‌گذارد. این تنظیمات به‌راحتی از طریق یک کلید میان‌بر و یا تنظیمات روی صفحه نمایش(OSD) قابل دسترسی هستند.

به‌لطف پنل TN، این مانیتور می‌تواند تصاویر را با زاویه دید حداکثر 170 درجه‌ای به‌صورت افقی و 160 درجه به‌صورت عمودی به نمایش بگذارد. همچنین پایه Predator XN253Q X برای راحتی هر چه بیشتر کاربر قابلیت تنظیم از منفی 5 درجه تا 25 درجه، چرخش به طرفین از منفی تا مثبت 20 درجه، چرخش به دور لولا تا منفی و مثبت 90 درجه و در نهایت تنظیم ارتفاع تا حداکثر 4.5 اینچ را ارایه می‌دهد.

با مانیتور Predator XN253Q X ایسر، تصاویر را واقعی‌تر از همیشه ببینید

این مانیتور از پورت HDMI 1.4، DisplayPort 1.2، چهار پورت USB 3.0 و فناوری‌هایی برای کاهش خستگی چشم و جلوگیری از انعکاس نور بر روی پنل بهره برده و ایسر آن را با قیمت پایه 500 دلاری به بازار عرضه کرده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “با مانیتور Predator XN253Q X ایسر، تصاویر را واقعی‌تر از همیشه ببینید

  1. محمدرضا رحیمی پناه گفت:

    به نظر میرسه از همه نظر مانیتور کاملی یه شمار میا د

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *