سخت‌افزار

مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QM ایسوس عرضه می‌شود

مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QM ایسوس عرضه می‌شود

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه یک مانیتور گیمینگ حرفه‌ای از سوی ایسوس منتشر شده بود و حالا به نظر می‌رسد این مانیتور در لیست فروش برخی خرده‌فروش‌های چینی مشاهده شده است. این مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QM نام داشته و توانمندی‌های بالایی را در زمینه گیمینگ ارائه می‌دهد که از جمله می‌توان به نرخ تازه‌سازی یا رفرش ریت 280 هرتزی آن اشاره کرد.

این رفرش ریت توسط فناوری همگام‌سازی تطبیقی پشتیبانی شده و با توجه به تبلیغات صورت گرفته برای این مانیتور ، اگر از کارت‌های گرافیکی AMD Radeon و Nvidia که از فناوری‌ Free Sync و G-Sync پشتیبانی می‌کنند بهره ببرید می‌توانید از فناوری VRR نیز استفاده نمایید.

میزان پاسخگویی و سرعت نمایش تصاویر در این مانیتور جدید ایسوس بسیار بالا بوده و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای آن گواهی بر این ادعاست. زاویه دید 178 درجه‌ای از هر دو طرف، سازگار با استاندارد DisplayHDR 400 و پشتیبانی از همگام‌سازی ELMB و G-Sync از جمله ویژگی‌های برجسته دیگر مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QM ایسوس هستند.

مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279QM ایسوس عرضه می‌شود

پنل 27 اینچی IPS این مانیتور از وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل و نور زمینه LED بهره می‌برد. میزان پوشش رنگ‌ نیز در این مانیتور بسیار عالی بوده و 99 درصد از محدوده رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. نرخ کنتراست 1000:1 و حداکثر روشنایی 400cdm2 نیز از دیگر خصوصیات این پنل با کیفیت و حرفه‌ای هستند که در اجرای هر چه بهتر بازی‌ها به شما کمک می‌کنند.

از نظر ورودی‌ها و خروجی‌ها نیز این مانیتور با ارائه دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت DisplayPort 1.2 شما را با مشکل خاصی روبرو نمی‌کند. خوشبختانه ایسوس قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و زاویه مانیتور را با استفاده از پایه میسر نموده و حتی می‌توان حالت افقی و عمودی TUF Gaming VG279QM را نیز تغییر داد که برای طراحان حرفه‌ای یک ویژگی‌ فوق‌العاده کاربردی خواهد بود. متاسفانه هنوز قیمت رسمی این مانیتور مشخص نشده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *