سخت‌افزار

مانیتور G2868PQU با پنل 4K TN توسط AOC معرفی شد

G2868PQU

کمپانی AOC به تازگی از مانیتور گیمینگ جدید خود تحت عنوان G2868PQU رونمایی کرد. این مانیتور 28 اینچی از یک پنل TN با وضوح تصویر آلترا اچ‌دی یا 4K (3840 در 2160 پیکسل) بهره می‌برد. به منظور ارائه تجربه‌ بصری لذت‌بخش و جذاب به گیمرهای سخت‌گیر، پنل TN این مانیتور از فناوری نسل جدید HDR پشتیبانی نموده و همچنین سرعت پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد.

اما علاوه بر این، مانیتور جدید AOC از فناوری AMD FreeSync به منظور حذف پارگی و تاخیرهای جزیی تصویر نیز پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از تصاویر بسیار نرم و روان با کیفیت 4K در هنگام اجرای عناوین مورد علاقه‌شان لذت ببرند.

مانیتور گیمینگ G2868PQU از حاشیه‌های باریک و تم رنگی شامل قرمز و مشکی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم پایه با ارتفاع حداکثر 130 میلی‌متر، انجام بازی‌ها در هر حالت و برای هر کاربری میسر خواهد بود. پنل 28 اینچیTN  به کار رفته در این مانیتور قابلیت پوشش 102 درصدی محدوده رنگی sRGB و 82 درصدی AdobeRGB را ارائه می‌دهد.

G2868PQU

بدین ترتیب کاربر نه تنها تصاویر را با وضوحی چهار برابر بیشتر از مانیتورهای فول اچ‌دی مشاهده خواهد کرد بلکه رنگ‌هایی جذاب و جلوه‌های بصری اغواکننده‌ای را نیز تجربه می‌کند. تصاویر نمایش داده شده بر روی پنل G2868PQU باتوجه به تراکم بالای 157.35 پیکسل در هر اینچ، بسیار شارپ و با جزییات بوده و در کنار آن، کاربرانی که از کارت‌های گرافیکی AMD استفاده می‌کنند قادرند با استفاده از قابلیت AMD FreeSync تصاویری نرم و روان بدون هرگونه پارگی یا همگام‌سازی با تاخیر را با نرخ تازه‌سازی حداکثر 60 هرتز تجربه نمایند.

حداکثر روشنایی پنل استفاده شده برای G2868PQU چیزی حدود 300 نیت بوده و حالت Low Blue نیز به منظور کاهش خستگی چشم به خصوص در شب و یا زمانی که اتاقتان از نور مناسبی برخوردار نیست، وجود خواهد داشت. AOC قرار است این مانیتور گیمینگ را در ماه مارس با قیمت 299 دلاری عرضه کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *