سخت‌افزار

کمپانی شارکون از ماوس گیمینگ Drakonia II رونمایی کرد

Drakonia I

کمپانی Sharkoon Technologies یکی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان قطعات سخت‌افزاری و لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی است که محصولاتی با طراحی خاص، عملکرد بالا و در عین حال قیمتی رقابتی و قابل دسترس را روانه بازار بازار می‌کند. شارکون به تازگی از نسل جدید ماوس گیمینگ پرطرفدار و جذاب خود تحت عنوان Drakonia II رونمایی کرد.

این ماوس در واقع جانشین مدل محبوب Drakonia می‌باشد و از ظاهری خاص که به نوعی یادآور یک اژدهاست بهره می‌برد. ماوس جدید شارکون کاملا ارگونومیک بوده و همچنین از یک سنسور نوری رده بالا از شرکت PixArt که در این زمینه بسیار معتبر است، برخوردار می‌باشد. بر روی بدنه Drakonia II می‌توان چند دکمه را نیز مشاهده کرد که همگی قابلیت برنامه‌ریزی هم دارند.

شارکون در این ماوس گیمینگ از یک سنسور PixArt 3360 استفاده کرده که دقت بسیار بالای 15000DPI را ارائه نموده و 6 سطح حساسیت با قابلیت سفارشی‌سازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به لطف یک نشانگر نورانی DPI کاربر به راحتی می‌تواند بفهمد که در حال حاضر کدام سطح حساسیت انتخاب شده است. برای دقت و شخصی‌سازی بیشتر، دراکونیا 2 از یک سیستم تنظیم وزن داخلی نیز بهره می‌برد که شامل 5 وزنه بوده و هر کدام 5.6 گرم وزن دارند، در نتیجه کاربر می‌تواند به مجموعا 28 گرم وزن دسترسی داشته باشد که باتوجه به نیاز خود آن را کم یا زیاد می‌کند.

Drakonia IDrakonia I

Drakonia II از 12 دکمه قابل برنامه ریزی بهره می‌برد که قطعا برای گیمرهای سبک MMO جذابیت زیاد خواهد داشت. به منظور افزایش دوام کلیک چپ و راست، شارکون از سوییچ‌های بسیار مقاوم Omron استفاده کرده است.

ماوس گیمینگ جدید شارکون از یک لوگو با قابلیت نورپردازی نیز برخوردار بوده و دو محل گریپ استراحتگاه انگشت شست نیز از این قابلیت بهره می‌برند که جذابی خاصی را به ماوس داده است.

ماوسSharkoon Drakonia II  در حال حاضر با قیمت 40 یورو در دو رنگ سبز و مشکی روانه بازار شده و کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *