سخت‌افزار

ماوس گیمینگ G502 HERO توسط لاجیتک معرفی شد

G502 HERO

همان‌طور که می‌دانید Logitech G یکی از زیربرندهای لاجیتک است که محصولات گیمینگ این تولیدکننده توسط برند مذکور روانه بازار می‌شوند. لاجیتک نسخه‌ای ارتقا یافته از ماوس اسطوره‌ای گیمینگ یعنی G502 را تحت عنوان G502 HERO معرفی کرد. این ماوس از شکل و شمایل کلی مشابه با مدل اصلی برخوردار بوده و در کنار آن به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز شده است.

از جمله این تکنولوژی‌ها می‌توان به سنسور اپتیکال نسل جدید لاجیتک با نام HERO که از دقت واقعی 16000DPI برخوردار است اشاره نمود. این سنسور جدید قادر است تا بالاترین سطح دقت و عملکردی که در یک ماوس گیمینگ می‌توان انتظار داشت را به شما ارائه دهد.

G502 HERO همچنین به قابلیت نورپردازی انحصاری LIGHTSYNC RGB برند لاجیتک جی، 11 دکمه با قابل برنامه‌ریزی، کابل بافته شده و چند مورد دیگر مجهز است. در واقع پرفروش‌ترین و یکی از بهترین ماوس‌های گیمینگ جهان باز هم بهتر شده است!

هر یک از بخش‌های ماوس G502 HERO به گونه‌ای طراحی و ساخته شده تا بتوانید از آن برای ژانرها و استایل‌های گیم‌پلی مختلف استفاده کنید. به لطف وجود 11 دکمه قابل برنامه‌ریزی از طریق نرم‌افزار انحصاری LGS کاربر می‌تواند دستورات سفارشی و ماکروها را به راحتی مورد استفاده قرار دهد. ماوس از سیستم تغییر وزن برخوردار بوده و کاربر می‌تواند از 5 وزنه 3.6 گرمی برای تعیین وزن ایده‌آلش بهره ببرد.

حالت دوگانه هایپر اسکرول، قابلیت تنظیم نورپردازی با امکان انتخاب تقریبا 16.8 میلیون رنگ از طریق نرم‌افزار مخصوص LIGHTSYNC، حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی حداکثر 5 پروفایل تنظیم شده و بسیاری دیگر از امکانات جی502 هیرو می‌باشند.

ماوس گیمینگ Logitech G502 HERO همانند نسخه قبلی، راحتی بسیار زیادی را به لطف گریپ‌های لاستیکی و طرح‌دار کناری برای شما به ارمغان خواهد آورد. سوییچ‌های مکانیکی جدید ماوسط با همکاری شرکت مشهور Omron طراحی و تولید شده و حداقل تا 50 میلیون کلیک دوام خواهند آورد.

جی502 هیرو در رنگ‌ مشکی و احتمالا ماه اکتبر سال جاری با قیمت 80 دلار عرضه خواهد شد.

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *