سخت‌افزار

ماوس گیمینگ Nightsword RGB کورسیر با قابلیت‌های منحصر به فرد معرفی شد

ماوس گیمینگ Nightsword RGB کورسیر با قابلیت‌های منحصر به فرد معرفی شد

کمپانی Corsair امروز از ماوس گیمینگ جدید خود تحت عنوان Nightsword RGB رونمایی کرد. این ماوس در کنار سایر تجهیزات حرفه‌ای این تولیدکننده قرار گرفته و به یک حسگر فوق‌العاده با دقت 18000DPI مجهز می‌باشد. سیستم وزن قابل تنظیم در این ماوس با ردیابی لحظه‌ای وزن ماوس تلاش می‌کند مرکز ثقل را همواره در مرکز قرار دهد تا کالیبراسیون به شکل بهتری قابل انجام باشد.

ماوس گیمینگ Nightsword RGB جزو ماوس‌های پرچمدار کورسیر به حساب آمده که از یک سنسور شتاب‌ 50G پشتیبانی نموده و با استفاده از پورت USB 2.0 Type-A به سیستم متصل می‌شود. سیستم تنظیم وزن هوشمند در این ماوس سطحی فوق‌العاده و کم‌نظیر از کالیبراسیون و کنترل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بخش پایینی این سیستم شامل دو مجموعه وزنه و شش محل برای قرارگیری آنها می‌شود.

 بنابراین کاربر می‌تواند 120 حالت مختلف وزنی و تعادل را در دسترس داشته باشد. نرم‌افزار Corsair iCUE نیز با آنالیز نموده وزنه‌های قرار داده شده به صورت بی‌درنگ، قادر است وزن کلی ماوس را گزارش دهد. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند مرکز ثقل دقیق وزنه‌ها و مکان آنها را برای افزایش هر چه بیشتر دقت ماوس به کاربر اعلام کند.

ماوس گیمینگ Nightsword RGB کورسیر با قابلیت‌های منحصر به فرد معرفی شد

Nightsword RGB از یک حسگر اپتیکال توسعه یافته توسط PixArt بهره می‌برد که دقت فوق‌العاده 18000DPI را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ده دکمه قابل برنامه‌ریزی در نرم‌افزار iCUE نیز برای ریمپ کردن و ماکروها در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم نورپردازی RGB پویا نیز در هر چهار منطقه ماوس تعبیه شده که به جذابیت ظاهری آن کمک شایانی می‌کند.

این ماوس با سیستم‌ عامل‌های ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز 7، macOS 10.13 High Sierra و یا بالاتر سازگاری داشته و با قیمت 79.99 دلاری در بازار قابل خرید می‌باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *