سخت‌افزار

کمپانی Mad Catz از سری جدید ماوس‌های گیمینگ R.A.T رونمایی کرد

R.A.T

کمپانی مد کتز گلوبال با سابقه 30 ساله در زمینه تولید انواع تجهیزات گیمینگ شامل ماوس و صفحه کلید فعالیت مستمر دارد. این کمپانی از مدل‌های جدید ماوس‌های گیمینگ سری R.A.T خود رونمایی کرد، ماوس‌های جدید مد کتز در کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه و سایر کشورهای اروپا، آمریکا شمالی و سایر بازارهای مهم جهان عرضه خواهند شد.

ماوس‌های سری R.A.T اعتبار خود را مدیون قابلیت تنظیم نرخ کلیک و همچنین راحتی بسیار بالا در استفاده هستند که تاکنون جوایز مختلفی را به خود اختصاص داده‌اند. مدل‌های جدید اما از تکنولوژی پیشرفته‌تر سنسور و چندین قابلیت ارتقا یافته برخوردارند تا یک بار دیگر جدیدترین تکنولوژی‌ها و حداکثر راحتی ممکن را برای گیمرهای حرفه‌ای ارائه دهند.

R.A.TR.A.T

مدل +R.A.T.4 از سوییچ‌های بادوام و شناخته شده OMRON بهره می‌برد که تا 20 میلیون بار کلیک دوام می‌آورند. این ماوسط یک سنسور اپتیکال Pixart PMW 3330 برخوردار است که نهایت دقت و عملکرد قابل اطمینان را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

R.A.TR.A.T

ماوس +R.A.T.6 مد کتز از 9 دکمه قابل برنامه‌ریزی به همراه محل استراحت کف دست قابل تنظیم و همچنین سیستم وزنه قابل جداسازی بهره می‌برد تا کاربر نهایت راحتی را هنگام استفاده از این ماوس احساس کند. قابلیت نورپردازی هوشمند Chameleon RGB با امکان نمایش 16 میلیون رنگ قابل سفارشی‌سازی را به کاربر ارائه می‌دهد. در این ماوس نیز از سوییچ‌های OMRON با دوام بالغ بر 50 میلیون بار کلیک استفاده شده است.

R.A.TR.A.T

ماوس +R.A.T.8 یکی دیگر از مدل‌های جدید سری R.A.T مد کتز می‌باشد که به طور ویژه برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است. به لطف دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی، محل استراحت کف دست و انگشت شست قابل تنظیم و همچنین سیستم وزنه 18 گرمی با امکان جداسازی، گیمر در هنگام استفاده از این ماوس نهایت کارایی و راحتی را در کنار یکدیگر تجربه خواهد نمود.

R.A.TR.A.T

در نهایت ماوس R.A.T. Pro S3 مد کتز از وزن سبک، طراحی ارگونومی و سنسور بسیار دقیق و قدرتمند Pixart PMW 3330 بهره می‌برد تا نهایت کارایی را به گیمر ارائه دهد. این ماوس از سوییچ‌های بسیار با دوام OMRON با عمر بیش از 50 میلیون بار کلیک برخوردار بوده و به لطف محل استراحت کف دست با قابلیت تنظیم زاویه و مکان قرارگیری، کاربر در طول استفاده از ماوس همواره احساس خوشایندی خواهد داشت.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *