سخت‌افزار

جی‌اسکیل ماژول‌های 32 گیگابایتی Trident Z RGB DC را معرفی کرد

Trident Z RGB DC

کمپانی G.SKILL در زمینه تولید ماژول‌های رم رده بالا و سایر تجهیزات گیمینگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تولیدکننده به تازگی از کیت حافظه 64 گیگابایتی جدید خود از سری Trident Z RGB DC رونمایی کرد. این کیت دو ماژول رم DDR4 با ظرفیت 32 گیگابایت را شامل می‌شود.

به لطف بهره‌گیری از تکنولوژی جدید ظرفیت دو برابر DIMM که با همکاری نزدیک شرکت ایسوس توسعه یافته است، ماژول رم تریدنت زد آرجی‌بی دی‌سی جی.اسکیل قادر است دو برابر حداکثر ظرفیت ماژول‌های DDR4 UDIMM را بر روی چند مادربرد چیپست Z390 ایسوس ارائه دهد.

پیش از این 16 آی‌‌سی DRAM بر روی هر ماژول حداکثر تعداد چیپ‌های حافظه‌ای بود که می‌شد بر روی ماژول‌های رم قرار داد، اما با استفاده از فناوری جدیدی که جی‌اسکیل با کمک تیم ASUS ROG توسعه داده، اکنون PCB سفارشی طراحی شده قادر است 32 آی‌سی DRAM را بر روی خود جای دهد.

Trident Z RGB DC

این موضوع چگالی چیپ‌های حافظه استفاده شده بر روی یک ماژول را از 8 به 32 گیگابایت افزایش داده است. ماژول‌های رم Trident Z RGB DC نسبت به نمونه‌های معمولی عرضه شده در این سری بلندتر می‌باشد تا تعداد بیشتر چیپ DRAM را بر روی خود جای دهند.این افزایش ظرفیت ماژول، با حفظ طراحی جذاب و برتر سری تریدنت زد و قابلیت نورپردازی کامل و قابل سفارشی‌سازی RGB اتفاق افتاده است. کاربر با استفاده از نرم افزار مخصوص Aura Sync ایسوس قادر به ایجاد تغییرات در جلوه‌ها و شدت نور ایجاد شده خواهد بود.

Trident Z RGB DC

با توجه به اینکه تکنولوژی ظرفیت دو برابر UDIMM با همکاری ایسوس توسعه یافته است، این قابلیت ماژول‌های Trident Z RGB DC تنها بر روی سه مادربرد جدید ایسوس برپایه چیپست Z390 قابل استفاده خواهد بود. این مادربردها عبارتند از ROG Z390 MAXIMUS XI APEX، ROG Maximus XI Gene و ROG STRIX Z390-I GAMING که اخیرا توسط این شرکت روانه بازار شده‌اند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *