نماد سایت فروشگاه آنلاین جیبانو

افزایش قدرت انتخاب محصولات Level 20 کمپانی ترمالتیک با عرضه دو کیس جدید

thermaltake-level20-gt-rgb

کمپانی محبوب Thermaltake در تازه‌ترین اقدام به‌منظور افزودن محصولات جدید و منحصر به فردی به مجموعه کیس‌های Level 20 خود، تعداد دو چهارچوب جدید و تازه‌نفس تحت عناوین Level 20 GT RGB Plus Edition و Level 20 GT Edition را منتشر ساخته است. طراحی متمایل به ساختار گیمینگ و رعایت معماری زیبایی‌شناسی سطح فراتری از جذابیت را در ظاهر محصولات فوق به ارمغان آورده است که این مهم با توجه به برخورداری از تعداد چهار پنجره مبتنی بر شیشه‌های حرارت دیده با درب‌های دارای لولا و طراحی قفل هوشمند برای ماندگاری بیشتر و دید خیره‌کننده به درون محصولات همچنان با افزایش بیشتری همراه شده است.

چهارچوب کیس Level 20 GT RGB Plus علاوه بر برخورداری از آخرین نسخه از درگاه‌های ورودی و خروجی USB نوع C و USB 3.0 و میزان فضای کافی جهت پشتیبانی از مادربردهای حاضر در ابعاد استاندارد E-ATX، تعداد یک براکت ویژه جهت حفظ و نگهداری سخت‌افزار کارت گرافیک مورد انتخاب فرد با قابلیت پشتیبانی از پیکربندی SLI به‌صورت عمودی را نیز در ساختار خود جای داده است که این مهم در صرفه‌جویی در میزان فضای ارزشمند و جلوگیری از هدر رفت آن بسیار تأثیرگذار می‌باشد.

چهارچوب کیس Level 20 GT RGB Plus از تعداد دو فن خنک‌کننده Riing Plus 20 RGB و یک فن خنک‌کننده Riing Plus 14 RGB با برخورداری از قابلیت کنترل سرعت چرخش و شخصی‌سازی افکت‌های نورپردازی توسط نرم‌افزاری TT RGB Plus به‌صورت پیش‌فرض بهره‌مند می‌باشد. علاوه بر آن طراحی فول تاور و پشتیبانی از میزان فضای کافی امکان نصب و استفاده از پیکربندی‌های خنک‌کننده مایع حلقه باز یا حلقه بسته (از پیش آماده شده توسط کارخانه) را نیز برای مصرف‌کنندگان خود فراهم آورده است. چهارچوب کیس Level 20 GT RGB Edition نیز در نگاه کلی بسیاری از ویژگی‌های موجود را از محصول مشابه خود به ارث برده است، اما وجود فن‌های خنک‌کننده‌های پیشتر اشاره شده در بطن آن دیگر به چشم نخورده و گستردگی آن به تعداد یک فن Riing LED در ابعاد 14 سانتی‌متر و چراغ‌های نورپردازی به رنگ آبی و فضای کافی جهت نصب تعداد دو واحد دیگر در قسمت جلویی یا بالایی کیس کاهش یافته است.

چهارچوب‌های کیس معرفی شده در ماه آگوست سال جاری میلادی از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد کمپانی ترمال‌تیک به‌صورت جهانی عرضه و از سه سال گارانتی برخوردار می‌باشند.

منبع: TechPowerUp

خروج از نسخه موبایل