سخت‌افزار

کمپانی NEC Display از دو نمایشگر کلاس بیزنس خود پرده برداشت

کمپانی NEC Display از دو نمایشگر کلاس بیزنس خود پرده برداشت

کمپانی آمریکایی NEC Display، پیشرو در زمینه طراحی و توسعه صفحات نمایشگر و دستگاه‌های پروژکتور تجاری در جدیدترین اقدام از عرضه و دسترسی عمومی مانیتورهای جدید و تازه‌نفس خود تحت عناوین MultiSync EA271Q و MultiSync P243W پرده برداشت.

آقای Art Marshak، مدیر ارشد خط تولید صفحات نمایشگر در کمپانی NEC Display در این باره فرمودند:

“نمایشگر 27 اینچ MultiSync EA271Q جایگزینی مستقیم برای مانیتور محبوب E275WMi به شمار رفته و ویژگی‌های موجود در ساختار آن را با به‌روزرسانی چشمگیری همراه ساخته است، در حالی که نمایشگر MultiSync P243W مستقیماً محصول پیشین P242W را هدف قرار داده است. دو محصول جدید معرفی شده ضخامت کمتر و خلاقیت فراتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند که این نشان‌دهنده تعهد ما به نوآوری فنی و تلاش برای بهبود جریان کاری مصرف‌کنندگان خود می‌باشد.”

نمایشگر MultiSync EA271Q از تعداد یک پورت USB نوع C برخوردار است که علاوه بر فراهم آوردن یک درگاه اتصالی برای مانیتور، در زمینه تأمین انرژی یک دستگاه لپ‌تاپ و شارژ آن بدون نیاز به استفاده از آداپتور شارژر نیز می‌تواند ایفای نقش کند. وجود درگاه‌های ورودی و خروجی تصویر DisplayPort به‌منظور تدارک پیکربندی چند نمایشگرِ با استفاده از تنها یک کابل و فناوری منحصر به فرد ControlSync جهت همگام‌سازی تنظیمات آن‌ها با یکدیگر نیز از جمله دیگر امکانات محصول اشاره شده به شمار می‌رود.

نمایشگر MultiSync P243W در ابعاد 24 اینچ با بهره‌مندی از دقت رنگی کلاس کاری، حوزه‌هایی از جمله طراحی صفحات وب، ویرایش محتویات ویدئویی و موارد مشابه را هدف قرار داده است. پشتیبانی از ویژگی‌هایی نظیر تصویر در تصویر، تصویر با تصویر و حالات رنگی REC-709 ،sRGB و سفارشی، گستره کاری شخص را با افزایش بیشتری همراه ساخته و آزادی عمل فراتری را برای وی به ارمغان می‌آورند. نمایشگر فوق از قابلیت استفاده در هر محیطی برخوردار بوده و با بهره‌مندی از پایه‌ای ویژه (با امکان تنظیم ارتفاع، چرخش، میزان شیب و …) زاویه دید فوق‌العاده‌ای را فراهم آورده است.

نمایشگر های جدید کلاس بیزنس NEC Display

دو محصول اشاره شده اکنون به‌صورت عمومی در دسترس همگان قرار گرفته و از قیمتی معادل 619 دلار برای نمایشگر EA271Q و 699 دلار برای نمایشگر P243W برخوردار می‌باشند.

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *