سخت‌افزار

کمپانی کولر مستر کیس MasterCase SL600M خود را معرفی کرد

collermaster-sl600m-case

بدون شک طراحی بیرونی قاب کیس و زیبایی آن در زمینه افزایش بسیار چشمگیر جذابیت رایانه شخصی و القای احساس قدرت و استقامت در بینندگان تأثیرات بسیار فراوانی را به خود اختصاص می‌دهد که رعایت این اصل توسط کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و توسعه چهارچوب فوق امری ضروری به شمار می‌رود، عاملی که کمپانی کولر مستر سالیان سال بر آن پایبند بوده و با محصولات خود علاوه بر فراهم آوردن امکانات سنتی و مورد نیاز کاربران همچون تهویه مطلوب، فضای کافی جهت حفظ سخت‌افزارهای رایانه‌ای، زیبایی و جذابیت پیکربندی کامپیوتر را نیز با فزونی دو چندانی همراه ساخته است.

جدیدترین چهارچوب کیس معرفی شده از جانب کمپانی کولر مستر در طی مراسم Gamescom تحت عنوان SL600M شناخته می‌شود و اگرچه طراحی آلومینیومی و دیواره‌های مبتنی بر شیشه حرارت دیده آن در افزایش زیبایی تأثیرات بسیار فراوانی را به خود اختصاص داده‌اند، اما محصول فوق در قالب کیس‌های گیمینگ طبقه‌بندی نمی‌گردد.

کمپانی نامبرده با معرفی محصول MasterCase SL600M خود پرچم‌دار جدیدی را به سری محصولات SL افزوده است. این دسته از محصولات با هدف عملکرد بسیار بی‌صدا مورد طراحی قرار گرفته‌اند. طراحی دودکش مانند چهارچوب کیس اشاره شده در جهت ترکیب راندمان فراتر تعدیل حرارت و کاهش میزان نویز تولیدی، به‌علاوه زیبایی ظاهری توانسته است بسیار چشم‌نواز نمایان گردد. ورود هوای تازه از قسمت پایینی کیس و خروج آن از بخش فوقانی نه تنها در زمینه افزایش بهره‌وری در خنک‌سازی، بلکه استفاده از فلز آلومینیوم به همراه شیشه‌های حرارت دیده در دیواره‌های کیس در زمینه پیچیدگی طراحی و زیبایی ظاهری آن نیز تأثیرگذار شده‌اند.

چراغ‌های تعبیه شده در اطراف درگاه‌های USB موجود در پنل جلویی چهارچوب کیس با برخورداری از حسگرهای تشخیص حرکت در هنگام نزدیک شدن دست به آن‌ها روشن شده و سطح فراتری از زیبایی را با خود به همراه می‌آورند. از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد محصول MasterCase SL600M می‌توان به مواردی از جمله پنل‌های آلومینیومی، جریان هوای عمودی، کاهش میزان نویز تولیدی با توجه به طراحی ویژه و … اشاره کرد.

منبع: Guru3D

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *