سخت‌افزار

با هدست گیمینگ Razer Nari Ultimate بازی‌ها را حس خواهید کرد

Razer Nari Ultimate

اگر یک گیمر باشید به خوبی می‌دانید که یک هدست حرفه‌ای و کارآمد تا چه اندازه‌ای برای تجربه‌ای بی‌نقص و عالی از بازی‌های کامپیوتری ضرورت دارند. عناوینی که شما را در میان رقابت‌های چند نفره آنلاین بسیار شدید قرار می‌دهند و یا صرفا شنیدن صداهای محیطی و جلوه‌های ویژه به شکل باورپذیر و درگیرکننده نیاز به یک هدست گیمینگ حرفه‌ای را الزامی می‌کنند.

تعداد زیادی از هدست‌های گیمینگ رده‌بالا ویژگی‌هایی نظیر قابلیت پخش صدای فراگیر به صورت مجازی را ارائه می‌دهند. ویژگی‌هایی که عموما به منظور بهبود تجربه کاربر از اجرای بازی‌های کامپیوتری در نظر گرفته می‌شوند. کاربرانی که با بازی‌های اکشن اول شخص سر و کار دارند به خوبی می‌دانند که با داشتن این هدست‌ها می‌توانند جهت نزدیک شدن دشمن یا صدای شلیک و انفجار نارنجک را به شکل به مراتب واقعی‌تر و موثرتری بشنوند.

اما به نظر می‌رسد کمپانی Razer قصد دارد این تجربیات را یک گام بالاتر ببرد. این کمپانی اخیرا هدست گیمینگ Razer Nari Ultimate خود را معرفی کرده است. در حالی که اکثر هدفون‌ها بر روی چیزهایی که می‌شنوید تمرکز می‌کنند، این هدست جدید به شما کمک می‌کند تا بازی‌ها را احساس کنید. به لطف تکنولوژی HyperSense که از موتورهای هپتیک ساخت Lofelt استفاده می‌کند، هدست Nari Ultimate قادر است علاوه بر ارائه صدایی فوق‌العاده، بازخوردهای فیزیکی واقعی را نیز به گیمر منتقل کند تا هر چه بیشتر در جریان بازی قرار بگیرد.

هنوز مشخص نیست که این بازخوردها دقیقا از چه نوعی بوده و آیا به مرور زمان برای کاربر آزاردهنده یا خسته کننده خواهند بود یا خیر، اما به هر حال این قابلیت در نوع خود جالب توجه بوده و باید منتظر عرضه هدست Nari Ultimate ریزر باشیم تا نحوه عملکرد آن در استفاده واقعی را ببینیم.

از دیگر ویژگی‌های هدست گیمینگ Razer می‌توان به تکنولوژی صوتی THX Spatial، گوشی‌های با قابلیت تنظیم خودکار، بالشتک‌های حاوی ژل خنک کننده و همچنین شیار مخصوص بر روی بدنه هدست که فریم عینک درون آن قرار گرفته اشاره کرد.

انتظار می‌رود هدست گیمینگ Razer Nari Ultimate با قیمت 200 دلار روانه بازار شود که البته قیمت کمی نیست. کاربرانی که بودجه محدودتری دارند می‌توانند به سراغ نسخه Razer Nari بروند که از تمام ویژگی‌ها به جز قابلیت بازخورد فیزیکی برخوردار بوده و 150 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *