سخت‌افزار

وایپر گیمینگ از کیت رم 64 گیگابایتی VIPER 4 BLACKOUT رونمایی کرد

وایپر گیمینگ از کیت رم 64 گیگابایتی VIPER 4 BLACKOUT رونمایی کرد

برند وایپر گیمینگ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی پاتریوت، به تازگی از کیت رم 32 گیگابایتی خود در سری VIPER 4 BLACKOUT رونمایی کرد. این سری از حافظه‌های رم این برند، ماژول‌هایی عملکردی و رده بالا را در دسترس گیمرها و کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد. کاربرانی که در زمینه تولید محتوای ویدیویی فعالیت می‌کنند به راحتی می‌توانند به این کیت رم جدید به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها نگاه کنند.

سری عملکردی وایپر 4 بلک‌اوت، ماژول‌های رم با سرعت بالا و توانمندی بسیار عالی برای اورکلاکینگ را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این سری برای ارائه بالاترین عملکرد در پلتفرم‌های Intel و AMD طراحی شده‌اند و کیت 64 گیگابایتی جدید این برند نیز شامل دو ماژول رم 32 گیگابایتی با حداکثر سرعت 3600 مگاهرتزی را در دسترس کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد.

البته این ماژول‌ها در دو مدل 3200 و 3000 مگاهرتزی نیز عرضه می‌شود تا کاربرانی که بودجه کمتری دارند نیز از مزایای این رم‌های با کیفیت بهره‌مند شوند. ماژول‌های ارائه شده در کیت رم 64 گیگابایتی VIPER 4 BLACKOUT از یک PCB با طراحی 10 لایه‌ای بهره برده و تمامی چیپ‌ها و اجزای تعبیه شده بر روی آن‌ نیز به دقت مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

هر ماژول 32 گیگابایتی از دفع کننده‌های حرارت آلومینیومی رده نظامی و بسیار با کیفیتی بهره برده و از نظر خنک کنندگی و عملکرد حرارتی، کارایی مطلوبی دارند. وایپر 4 بلک‌اوت سال گذشته جوایز معتبری را بدست آورده و به عنوان یکی از قطعات توصیه شده برای کامپیوترهای مخصوص تولید محتوای ویدیویی در نظر گرفته شده است.

ماژول‌های رم VIPER 4 BLACKOUT از پروفایل XMP 2.0 اینتل پشتیبانی نموده و بدین ترتیب توانمندی‌های بالایی در زمینه اورکلاک را ارائه می‌دهند. وایپر گیمینگ این کیت رم 64 گیگابایتی را با گارانتی مادام‌العمر به بازار عرضه می‌کند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *