سخت‌افزار

ویوسونیک دو مانیتور XG240R و XG350R-C از سری ELITE را معرفی کرد

ViewSonic ELITEXG350R-C

کمپانی ویوسونیک از مانیتورهای جدید تحت برند ELITE خود رونمایی کرد. این مانیتورها به طور ویژه برای گیمرهایی که به دنبال زیبایی و کارایی هستند طراحی شده و سطح جدیدی از تجربه بصری را در اختیار این دسته از کاربران قرار می‌دهند. این مانیتورها شامل XG240R و XG350R-C می‌شوند.

این دو محصول در واقع نخستین مانیتورهای ویوسونیک هستند که قابلیت‌های مختلفی را در زمینه سفارشی‌سازی نورپردازی RGB به کاربران ارائه می‌دهند. این کمپانی با همکاری تولیدکنندگان لوازم جانبی شناخته شده بازار کامپیوتر نرم‌افزارهای کنترل کننده‌ای را توسعه داده‌اند که در این زمینه به کاربران کمک شایانی خواهد نمود.

اما بیایی با این دو مانیتور جدید بیشتر آشنا شویم:

مدل XG240R

این مدل نخستین مانیتور 24 اینچی ویوسونیک تحت زیربرند ELITE محسوب شده و قابلیت نورپردازی RGB قابل سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد. این مانیتور برای استفاده در رقابت‌های بسیار سریع و حساس مانند تورنومنت‌های بین‌المللی یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. پشتیبانی از وضوح تصویر 1080p و نرخ تازه‌سازی بالای 144 هرتزی، زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 1 میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از فناوری ضدپارگی تصویر AMD FreeSync، مانیتور XG240R بدون شک تجربه بصری بسیار خوبی را به کاربران ارائه خواهد داد.

مدل XG350R-C

این مانیتور 35 اینچی با طراحی فوق عریض خمیده خود یکی از مانیتورهای بسیار حرفه‌ای در سری ELITE محسوب می‌شود. ضریب خمیدگی در این مانیتور 1800R بوده و پنل به کار رفته در آن از وضوح تصویر بالای WQHD یا 3440 در 1440 پیکسلی پشتیبانی می‌کند. قابلیت نورپردازی با امکان سفارشی‌سازی و پشتیبانی از فناوری ضد پارگی تصویر AMD FreeSync از دیگر امکانات این مانیتور می‌باشند. XG350R-C همچنین به همراه تکنولوژی بهبود دهنده صوتی انحصاری ویوسونیک یعنی SonicExpert عرضه می‌شود تا تجربه‌ای بسیار عالی هم در زمینه بصری و هم شنیداری را به کاربران ارائه دهد.

ویوسونیک قرار است دو مانیتور ELITE XG240R و XG350R-C خود را به ترتیب با قیمت 266 و 716 دلاری عرضه کند.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *