سخت‌افزار

پاتریوت از کیبورد مکانیکی Viper V765 RGB رونمایی کرد

Viper V765 RGB

کمپانی Patriot یکی از نام‌های شناخته شده در زمینه تولید ماژول‌های رم عملکرد بالا، SSD، تجهیزات گیمینگ و راهکارهای ذخیره‌سازی مبتنی بر حافظه فلش می‌باشد. این کمپانی به تازگی از صفحه کلید مکانیکی گیمینگ جدیدش تحت عنوان Viper V765 RGB رونمایی کرد.

صفحه کلید جدید پاتریوت از سوییچ‌های مکانیکی Kailh White Box DIP بهره برده و گواهی IP56 را به منظور محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ارائه می‌دهد. تعداد 103 کلید ماکرو قابل برنامه‌ریزی بر روی این صفحه کلید قرار گرفته و کاربر می‌تواند از طریق نرم‌افزار اختصاصی Viper که به همراه محصول عرضه می‌شود جلوه‌های نورپردازی‌ آنها را به دلخواه خود تغییر دهد.

شاسی Viper V765 RGB از جنس آلومینیومی کار شده که در ساخت هواپیما از آن استفاده می‌شود. استراحت‌گاه کف دست نیز با مکانیزم مغناطیسی به صفحه کلید متصل شده و از این رو قابل جداسازی می‌باشد. این صفحه کلید از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال عملکرد فوق‌العاده را نیز به کاربر ارائه می‌دهد.

Viper V765 RGBViper V765 RGB

این نخستین محصولی است که از سوییچ‌های Kailh White Box DIP بهره می‌برد. این سوییچ‌ها بسیار مقاوم بوده و فشردن آنها حس کلیکی خوبی به کاربر می‌دهد. هر کدام از این سوییچ‌ها بیش از 80 میلیون بار فشرده شدن را تحمل می‌کنند و به ادعای سازنده بالاترین حد از دوام و دقت را به کاربر ارائه می‌کنند.

با استفاده از صفحه کلید Viper V765 RGB پاتریوت می‌توانید از حداکثر دوام و همچنین پاسخگویی 45 درصد سریعتر نسبت به نمونه‌های مشابه بهره برده و از انجام عناوین تیراندازی اول شخص یا استراتژی همزمان محبوبتان لذت دوچندان ببرید.

قابلیت نورپردازی ارائه شده در کیبورد جدید پاتریوت با نمایش 16.8 میلیون رنگ مختلف امکان سفارشی سازی را به حد اعلای خود رسانده است. کاربر می‌تواند جلوه‌های نوری به هنگام فشردن کلید یا شرایط خاص را به دلخواه خود تنظیم نموده و از امکان تعیین شدت نور در چند سطح مختلف بهره ببرد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *