سخت‌افزار

تجهیز اکوسیستم TT RGB Plus به قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی Alexa

thermaltake-tt-rgb-plus-amazon-alexa1

کمپانی ترمال‌تیک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای موجود در عرصه طراحی و توسعه فناوری‌های خنک‌کننده بادی و مایع رایانه‌های شخصی در تازه‌ترین اقدام خود با معرفی رسمی خبر پشتیبانی اکوسیستم TT RGB Plus از دستگاه‌های قابل کنترل توسط فرامین صوتی Amazon Alexa سطح فراتری از زیبایی و تکامل را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده است. تمامی محصولات موجود در سبد TT RGB Plus نظیر فن‌های خنک‌کننده Riing Plus LED RGB در ابعاد 12، 14 و 20 سانتی‌متری و فن‌های رادیاتورهای خن کننده Pure Plus LED RGB در ابعاد 12 و 14 سانتی‌متر هم‌اکنون با ادغام قابلیت Amazon Alexa طراحی و به کاربران این اجازه را می‌دهند تا حالات نورپردازی و یا سرعت چرخش خود را با استفاده از ارسال فرامین صوتی به دستگاه‌های قابل پشتیبانی کنترل کنند.

علاوه بر عملکردهای فعلی، اکوسیستم جذاب TT RGB Plus ویژگی‌های کاملاً انحصاری و منحصر به فردی را نیز برای این مهم به ارمغان آورده است. Weather Mode با فراهم آوردن بستری رنگارنگ به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از وضعیت آب‌وهوای فعلی مناطق مختلف با استفاده از تغییر حالات نورپردازی اطلاع پیدا نمایند. برای این منظور کافی است تا کاربران از دستگاه مربوطه با قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی Alexa در خصوص وضعیت جوی یک کلان شهر سؤال کرده  و فن‌های خنک‌کننده Riing Plus و Pure Plus نیز با تغییر حالات نورپردازی خود بر اساس وضعیت آب‌وهوای آن منطقه به اطلاع‌رسانی به فرد مبادرت می‌ورزند. بر همین اساس اکوسیستم TT RGB Plus کمپانی ترمال‌تیک و قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی Amazon Alexa در کنار یکدیگر در فراهم آوردن سیستمی هوشمند و روشی کاملاً مدرن جهت ورود به دنیای جذاب نورپردازی تأثیرات فراوانی را به خود اختصاص می‌دهند.

پشتیبانی اکوسیستم TT RGB Plus از فرامین صوتی Alexa

فن‌های خنک‌کننده Riing Plus LED RGB در ابعاد 12، 14 و 20 سانتی‌متر و فن رادیاتور Pure Plus 12 LED RGB هم‌اکنون به بازار عرضه و در دسترس همگان قرار گرفته‌اند، اما نسخه 14 سانتی‌متری محصول Pure Plus در پایان ماه آگوست از طریق شبکه توزیع کمپانی ترمال‌تریک به‌صورت جهانی مورد انتشار قرار می‌گیرد. علاوه بر آن سری محصولات فن RGB از دو ماه گارانتی نیز برخوردار می‌باشند.

منبع: WCCFTech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *