سخت‌افزار

پلی‌استیشن 4 در صدر پر فروش‌ترین کنسول‌های بازی ایالات متحده آمریکا!

PlayStation-4-official

نسخه چهارم کنسول محبوب پلی‌استیشن از لحظه عرضه خود تاکنون با موفقیت چشمگیری در بازار دستگاه‌های بازی رو به رو شده و جایگاه خود را در میان مصرف‌کنندگان به خوبی پیدا کرده است، اگرچه عرضه عناوینی همچون Spider-Man استودیو بازی‌سازی مارول نیز در این مهم سهم تقریباً بزرگی را در ترقیب کاربران به خرید کنسول به خود اختصاص داده‌اند. جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از جانب رسانه NPD Group نمایانگر آن هستند که عنوان پلی‎استیشن 4 کمپانی سونی در صدر پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی ماه گذشته در کشور ایالات‌متحده آمریکا قرار گرفته است.

علاوه بر آن گزارش‌های منتشر شده نمایانگر آن می‌باشند که عنوان Spider-Man نیز موفق به کسب عنوان پرفروش‌ترین بازی رایانه‌ای عرضه شده در ماه گذشته شده است. کمپانی سونی در جهت افزایش فروش کنسول پلی‌استیشن 4 خود نسخه‌ای از عنوان مرد عنکبوتی را به‌صورت باندل همراه با کنسول خود به فروش رسانده است که این موضوع در افزایش فروش بازی فوق به هیچ عنوان بی‌تأثیر نمی‌باشد. رسانه مذکور در این باره گرفته است:

“سخت‌افزار پلی‌استیشن 4 موفق به فروش بیشترین تعداد واحد موجود در میان کنسول‌های غیر قابل راه‌اندازی سریع در سپتامبر ماه گذشته شده است.”

کمپانی سونی باری دیگر موفق به محکم نمودن جایگاه کنسول خود در میان مصرف‌کنندگان شده و آمار و ارقام منتشره از سمت رسانه نامبرده نیز به‌خوبی نمایانگر این موضوع می‌باشند. علاوه بر آن کنسول رقیب پلی‌استیشن 4، یعنی ایکس باکس وان کمپانی مایکروسافت نیز خوشبختانه بهبودهای چشمگیری را به خود دیده و فروش آن با افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته همراه شده است.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *