سخت‌افزار

پلی‌استیشن 4 همچنان به عنوان یکه تاز کنسول‌های بازی به شمار می‌رود

ps4-slim

نسخه چهارم کنسول پلی‌استیشن کمپانی سونی (پلی‌استیشن 4) از زمان عرضه خود در سال 2013 تاکنون با استقبال بسیار عظیمی در میان کاربران و علاقه‌مندان مواجه شده است. میزان فروش کنسول مذکور در مقایسه با رقیب خود همچنان با اختلاف بالایی انجام پذیرفته و این مهم در اکتبر سال 2018 میلادی نیز صادق بوده است. آخرین داده‌های منتشره از جانب رسانه NPD Group نمایانگر آن می‌باشند که فروش کنسول پلی‌استیشن 4 از بابت ارزش دلاری و همچنین تعداد واحدهای سخت‌افزاری نسبت به دستگاه‌های ایکس‌باکس وان و نینتندو سویچ بیشتر بوده است.

مدت زمان استفاده از دستگاه توسط مصرف‌کنندگان در اکتبر 2018 نسبت به سال گذشته نیز با افزایش 26 درصدی همراه شده است. علاوه بر آن این مهم در قالب هر دو کنسول نامبرده صادق بوده و گستردگی ارقام موجود با افزایش قابل توجهی همراه شده‌اند.

بر طبق تحلیل‌گر رسانه NPD، آقای Mat Piscatella، نسخه چهارم کنسول پلی‌استیشن با عنایت به ویژگی‌های منحصر به فرد و محبوبیت بسیار فراوان خود با ایستادگی بالایی به حفظ جایگاه فعلی موجود در نرخ رشد سالیانه پرداخته است. میزان فروش واحدهای کنسول مذکور در اکتبر سال جاری در مقایسه با همین ماه در سال‌های گذشته به بالاترین مقدار موجود رسیده و رکورد تازه‌ای را تحت نام خود به ثبت رسانده است. علاوه بر آن داده‌های منتشره نمایانگر آن می‌باشند که اکتبر سال جاری در حالت کلی یکی از بهترین اکتبرهای تاکنون سپری شده برای کنسول پلی‌استیشن 4 محسوب می‌شود. میزان فروش نسخه چهارم کنسول فوق در ماه جاری میلادی در مقایسه با فروش تمامی نسخه‌های پیشین کنسول مذکور، حتی پلی‌استیشن 2 نیز بیشتر بوده و افتخار ویژه‌ای را در این مهم به ثبت رسانده است.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *