سخت‌افزار

خانواده کارت‌های گرافیکی AORUS برپایه سری RTX 20 انویدیا معرفی شدند

سری RTX 20

کمپانی گیگابایت از کارت‌های گرافیکی رده بالا AORUS برپایه مدل‌های سری RTX 20 انویدیا خود رونمایی کرد. این محصولات جدید شامل مجموعا چهار مدل RTX 2080 Ti و RTX 2080 می‌شود. این کارت‌های گرافیکی از PCB سفارشی و حرفه‌ای، سیستم خنک‌ کننده با طراحی فوق‌العاده جذاب و کارآمد بهره برده و به طور ویژه برای گیمرهای علاقه‌مندی که به دنبال حداکثر کارایی هستند، طراحی شده‌اند.

کارت‌های گرافیکی جدید گیگابایتAORUS  برپایه معماری فوق‌العاده Turing سری RTX 20 انویدیا طراحی شده و دو مدل RTX 2080 Ti و دو مدل RTX 2080 را ارائه می‌دهد. مدل دقیق این کارت‌های گرافیکی جدید را می‌توانید در زیر ببینید:

  • AORUS GeForce RTX 2080 Ti Xtreme
  • AORUS GeForce RTX 2080 Ti
  • AORUS GeForce RTX 2080 Xtreme
  • AORUS GeForce RTX 2080

هر چهار کارت گرافیکی جدید گیگابایت توانمندی‌های بسیار بالایی را در زمینه اورکلاک GPU در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا در هر زمان حداکثر پتانسیل آنها را تجربه کنند. GPU بکار رفته در این مدل‌ها توسط تکنولوژی سورتینگ GPU Gantlet گیگابایت انتخاب شده و از این رو بهترین پتانسیل اورکلاک را ارائه می‌دهند.

سری RTX 20سری RTX 20سری RTX 20سری RTX 20

چهار کارت گرافیکی AORUS سری RTX 20 نه تنها بهترین میزان اورکلاک را به صورت پیش‌فرض در اختیار کاربر قرار می‌دهد، بلکه کاربران علاقه‌مند و حرفه‌ای‌تر می‌توانند از قابلیت‌های سطح بالا آن در زمینه لذت ببرند. اما کاربران عادی که حوصله درگیر شدن با مشکلات اورکلاکینگ را ندارند، با نصب این کارت‌های گرافیکی می‌توانند عملکردی به مراتب بهتر نسبت به نسخه‌های مرجع را تجربه نمایند.

PCB طراحی شده برای این مدل‌های سفارشی از قطعات دارای تاییدیه ULTRA DURABLE بهره می‌برد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و تحت شرایط بسیار سختی بارها مورد آزمایش قرار می‌گیرند. کارت گرافیک RTX 2080 Xtreme از طراحی PCB با فاز 2+12 و مدل RTX 2080 Ti از 3+16 فاز برخوردار هستند.

از نظر رابط‌های اتصال گزینه‌های متعددی در اختیار شما قرار دارد که شامل سه پورت HDMI 2.0b، سه پورت DisplayPort 1.4a و یک پورت USB Type-C می‌شود.

براساس تایید رسمی گیگابایت به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک باید شاهد نسخه‌های مجهز به خنک کننده‌های مبتنی بر آب از کارت‌های گرافیکی سری RTX 20 انویدیا نیز باشیم.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *