سخت‌افزار

کارت گرافیک RTX 2080 Ti را در پوشش سبز رنگ پر شکوه خود مشاهده نمایید

screen-shot-rtx-2070

پس از اتمام کنفرانس خبری و مراسم معرفی کارت‌های گرافیک RTX 2080 و RTX 2080 Ti توسط انویدیا، چند تن از خبرنگاران به‌منظور پرسش برخی سؤالات و بررسی وجود محصولات جدید مجدداً به اتاقک‌های کمپانی نامبرده بازگشته و با نسخه زیبا و جذاب RTX 2080 Ti در پوشش سبز رنگ و چشم‌نواز خود مواجه شدند.

تصاویر دریافت شده از محصول مذکور پوششی سبز رنگ و ساختار مبتنی بر تعداد دو فن خنک‌کننده جهت افزایش راندمان و طراحی صنعتی کمپانی انویدیا را نمایانگر می‌باشند که خود به‌تنهایی در زمینه اعطای جلوه‌ای زیبا و چشمگیر به فضای درونی چهارچوب کیس تأثیراتی را به خود اختصاص می‌دهد، به‌خصوص که اگر دیگر قطعات مورد استفاده فرد نیز از پوسته‌ای مشابه برخوردار باشند.

بررسی سطحی کارت گرافیک RTX 2080 Ti کمپانی انویدیا حکایت از آن دارد که گستردگی دگرگونی‌های انجام پذیرفته در نسل فعلی علاوه بر تغییر معماری و پشتیبانی از ویژگی‌های منحصر به فرد همچون Ray Tracing، سطح بیرونی و ظاهری محصولات را نیز شامل گشته است. طراحی دوباره ساختار مبتنی بر فناوری محفظه بخار به‌منظور پاسخ‌گویی به افزایش شکل گرفته در میزان توان مصرفی و همچنین کاهش مقدار نویز تولیدی خود حکایتی بر صحت این موضوع می‌باشند. علاوه بر آن وجود درگاه و یا درگاه‌های USB نوع C در قسمت انتهایی کارت گرافیک جهت اتصال مستقیم به هدست‌های واقعیت مجازی و تدارک پروتکل VirtualLink به‌منظور انتقال داده به‌صورت کاملاً مستقیم از تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی به نمایشگر VR و حذف واسطه‌های موجود برای افزایش سرعت پردازش و کاهش میزان تاخیرات شکل گرفته نیز در نوع خود قابل توجه به شمار می‌رود.

بدون شک پردازشگرهای جدید کمپانی انویدیا و معماری تازه‌نفس Turing در زمینه فراهم آوردن قدرت پردازشی مناسب برای طیف وسیعی از اقدامات گوناگون نظیر گیمینگ، واقعیت مجازی، طراحی صنعتی و … می‌تواند مفید واقع شود، اما آیا قیمت اولیه و بسیار بالای این دسته از محصولات به‌عنوان عاملی در کاهش میزان فروش آن‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد؟

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *