سخت‌افزار

کالرفول از مادربرد CVN Z390M GAMING V20 خود رونمایی کرد

CVN Z390M GAMING V20

کمپانی کالرفول از مادربرد جدید مبتنی بر چیپست Intel Z390 خود تحت عنوان CVN Z390M GAMING V20 رونمایی کرد. این مادربرد از پردازنده‌های آنلاک شده 8 هسته‌ای نسل نهم و هشتم اینتل پشتیبانی می‌کند. کالرفول این مادربرد را به طور ویژه برای کاربران علاقه مند جدی کامپیوتر، سیستم بیلدرها و گیمرهایی که به دنبال جمع‌ کردن ریگ‌های مبتنی بر فرم فاکتور mATX هستند طراحی و تولید نموده است.

این مادربرد به کاربران اجازه می‌دهد تا ریگ‌های رده بالا را بدون اینکه فشار زیادی را از نظر بودجه متحمل شوند جمع نموده و از عملکرد عالی و ویژگی‌های کاربردی جذاب لذت ببرند.

مادربرد جدید CVN Z390M GAMING V20 کالرفول از پردازنده‌های نسل هشتم و نهم در سوکت‌ LGA1151 پشتیبانی نموده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ارتقای پردازنده نسل هشتم فعلی خود به مدل‌های جدیدتر نسل نهم، عملکرد بالاتری را شاهد باشند.

CVN Z390M GAMING V20CVN Z390M GAMING V20

این مادربرد گیمینگ همچنین از حافظه‌های DDR4 پشتیبانی می‌کند. این نوع از حافظه‌ها پهنای باند بالاتری داشته و به همین دلیل نرم‌افزارهای مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا خواهند شد. علاوه بر این امکان اورکلاکینگ بر روی پردازنده‌های آنلاک شده نیز به منظور افزایش عملکرد میسر می‌باشد.

CVN Z390M GAMING V20 در زمینه راهکارهای ذخیره‌سازی از استاندارد جدید پشتیبانی نموده و رابط‌های اتصال مدرن و رایج را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این مادربرد امکان نصب حداکثر 5 هارد دیسک ساتا 3 و درایوهای وضعیت جامد با فرم فاکتور M.2 بر روی پورت PCIe وجود داشته و همچنین کاربران می‌توانند از حافظه‌های فوق‌العاده سریع Intel Optane نیز برای بهره‌گیری از یک حافظه ذخیره‌سازی پرسرعت استفاده کنند.

براکت‌های PCIE در این مادربرد مستحکم‌سازی شده‌اند و علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب و قدرتمند، در شرایط پرفشار نیز عملکرد بی‌نقص مادربرد را تضمین می‌کنند. کالرفول در طراحی این مادربرد از تم رنگی یکسانی در تمام بخش‌ها استفاده نموده که جلوه بسیار خوبی دارد.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *