سخت‌افزار, لپ‌تاپ

کامپیوترهای گیمینگ Alienware مجهز به کارت‌های GeForce RTX معرفی شدند

Alienware

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید کمپانی انویدیا بالاخره نسل جدید کارت‌های گرافیکی خود را در نمایشگاه گیمزکام معرفی کرد و حالا نوبت شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ ‌و کامپیوترهای دسکتاپ است تا محصولات مجهز به این کارت‌های گرافیکی جدید را روانه بازار کنند. کمپانی Dell در این زمینه یکی از نخستین شرکت‌هایی محسوب شده و کامپیوترهای گیمینگ Alienware جدید خود را معرفی نموده است.

کامپیوترهای گیمینگ Alienware Aurora و Area 51 اگرچه از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه‌های قبلی ندارند اما از نظر سخت‌افزاری بهبودهای محسوسی را در آنها شاهد هستیم. شما می‌توانید یکی از کارت‌های گرافیکی قدرتمند GeForce RTX 2070 ،2080 و یا 2080 Ti را به منظور لذت بردن از تکنولوژی VR و تصاویر 4K و حتی 12K در این کیس‌های آماده انتخاب نمایید. Area 51 که در واقع مدل پیشرفته‌تری است به شما امکان استفاده از یک پردازنده حداکثر 18 هسته‌ای از شرکت اینتل را می‌دهد.

علاوه بر کامپیوترهای رومیزی، دل لپ‌تاپ‌های Alienware 15 و 17 خود را نیز از نظر طراحی بروزرسانی نموده است. این لپ‌تاپ‌ها اکنون از نورپردازی ال‌ای‌دی به ازای هر کلید برخوردار بوده و این یعنی بیش از 80 کوادریلیون(هزار تریلیون) ترکیب نوری مختلف در انتظار شما خواهد بود!

کمپانی دل از مانیتورهای گیمینگ جدید خود در اندازه‌های 24 و 27 اینچی نیز رونمایی کرده است. این مانیتورها که به ترتیب با وضوح تصویر 1080p و 1440p روانه بازار خواهند شد از نرخ تازه‌سازی تصویر 114 و 155 هرتزی بهره می‌برند.

کامپیوترهای دسکتاپ جدید Alienware Aurora و Area 51 از اوایل ماه سپتامبر سال جاری در دسترس قرار می‌گیرند. متاسفانه دل هنوز جزییاتی را در خصوص قیمت احتمالی این دو مدل اعلام ننموده است. دو لپ‌تاپ 15 و 17 اینچی بروز شده دل نیز با قیمت پایه 1400 و 1600 دلاری روانه بازار خواهند شد. در نهایت کاربران علاقه‌مند می‌توانند از 28 اوت با پرداخت 320 و 550 دلار برای مدل‌های 24 و 27 اینچی، مانیتورهای جدید دل را تجربه کنند.

 

منبع: neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *