سخت‌افزار

کامپیوتر یکپارچه Zen AiO 27 ایسوس با شارژر وایرلس داخلی عرضه می‌شود

Zen AiO 27

اگر نگاهی به محیط کار افراد حرفه‌ای نگاهی بیندازید حتما یک کامپیوتر یکپارچه یا All in One را مشاهده خواهید کرد. این دسکتاپ‌های کار راه‌انداز برای محیط‌های کوچک و محدود گزینه‌هایی فوق‌العاده محسوب می‌شوند. کمپانی ایسوس امروز از کامپیوتر دسکتاپ یکپارچه جدید خود تحت عنوان Zen AiO 27 رونمایی کرد.

این محصول در واقع جدیدترین عضو خانواده بسیار شلوغ کامپیوترهای یکپارچه‌ای محسوب می‌شود که تا به این لحظه ایسوس آنها را روانه بازار نموده است. اما نکته جالب توجه در خصوص این AiO وجود یک شارژر وایرلس در پایه آن می‌باشد. این شارژر امکان شارژ دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی شارژ بی‌سیم سریع Qi را به سادگی هر چه تمام‌تر فراهم کرده است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، ایسوس در کامپیوتر یکپارچه Zen AiO 27 از قطعات سطح بالایی استفاده نموده است. همان طور که از نام این کامپیوتر دسکتاپ می‌توان متوجه شد، ایسوس از یک مانیتور 27 اینچی با وضوح تصویر 4K استفاده کرده و برای تامین قدرت پردازشی دستگاه از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7-8700T به همراه 16 گیگابایت حافظه رم بهره گرفته است.

از دیگر مشخصات Zen AiO 27 می‌توان به یک کارت گرافیک NVIDIA GTX 1050، هارد دیسک 2 ترابایتی و یک درایو وضعیت جامد PCIe به ظرفیت 512 گیگابایت اشاره کرد. معمولا این سطح از قطعات سخت‌افزاری را در کامپیوترهای دسکتاپ رده‌بالا شاهد هستیم و ایسوس نیز تلاش کرده تا این کامپیوتر یکپارچه از نظر قدرت پردازش کم و کسری خاصی نداشته باشد.

از نظر درگاه‌های ارتباطی، کامپیوتر دسکتاپ جدید ایسوس از سه پورت USB Type-A، یک پورت USB 2.0، ورودی و خروجی HDMI و پورت Thunderbolt 3 برخوردار می‌باشد. همچنین یک دوربین مادون قرمز برای استفاده از قابلیت Windows Hello به کار گرفته شده و از دستیار مجازی الکسا نیز پشتیبانی می‌شود.

این کامپیوتر دسکتاپ یکپارچه همان طوری که انتظار می‌رفت با قیمت نسبتا زیاد 1999 دلار روانه بازار شده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *