سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: ایسوس از پاورهای Gold سری ROG Strix رونمایی کرد

کامپیوتکس 2019: ایسوس از پاورهای Gold سری ROG Strix رونمایی کرد

کمپانی ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس قبلی از نخستین پاورهای گیمینگ رده بالای خود تحت عنوان ROG Thor رونمایی کرد و در واقع این اقدام نخستین گام این تولیدکننده تایوانی برای ورود به این بخش از بازار تجهیزات گیمینگ به حساب می‌آید. در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 نیز این کمپانی از سری جدید پاورهای Gold تحت عنوان ROG Strix را معرفی کرد.

نخستینمدل معرفی شده در این سری جدید یک نمونه 650 واتی رده بالاست که از سر و صدای بسیار کم در حالت Idle بهره برده و هیت‌ سینک‌های بسیار بزرگ و کارآمد به کار رفته در طراحی این پاور به خوبی گرمای تولید شده را دفع می‌کنند.

علاوه بر این، پاور جدید سری ROG Strix از یک فن با طراحی انحصاری و نوآورانه ایسوس تحت عنوان Axial-Tech بهره می‌برد که قادر است تمام جریان هوا را به سمت پایین متمرکز نموده و از هدر رفت آنها به سمت‌های کناری جلوگیری شود.

سیستم کابل کشی این پاور کاملا ماژولار بوده و کاربر امکان انجام چند تغییر ظاهری را در این محصول دارد که شامل یک جفت استیکر مغناطیسی نیز می‌شود. کابل‌های اتصال در پاور 650 واتی سری ROG Strix شامل دو اتصال 4+4 پین EPS، چهار اتصال 2+6 پین PCIe، نه اتصال برق SATA و سه اتصال Molex می‌شود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *