سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: اینتل طرح‌های مفهومی کارت‌های گرافیکی Xe در سال 2035 را نمایش داد

کامپیوتکس 2019: اینتل طرح‌های مفهومی کارت‌های گرافیکی Xe در سال 2035 را نمایش داد

رویداد “به ادیسه بپیوندید” کمپانی اینتل در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 برای بسیاری از بازدیدکنندگان جذابیت‌های زیادی را به همراه داشت. این تولیدکننده تراشه در این رویداد از طرح‌های مفهومی کارت‌های گرافیکی سری Xe که در آینده‌ای بسیار دور، یعنی سال 2035 در بازار وجود خواهند داشت رونمایی کرد. طرح ” به ادیسه بپیوندید” این شرکت به منظور ارائه جدیدترین اخبار جذاب در بخش توسعه فناوری‌های مرتبط با راهکارهای پردازشی از طریق خبرنامه Intel Gaming Access راه‌اندازی شده است.

اینتل امیدوار است از طریق برگزاری رویداد‌ها، ارسال خبرنامه و حتی ایجاد یک برنامه بتا اختصاصی، علاوه بر ارائه اطلاعات جذاب در خصوص آینده فناوری‌های پردازشی این شرکت، بازخوردهای مناسبی را نیز از سوی گیمرها بدست آورده و برای طراحی و توسعه هر چه بهتر محصولات آینده خود از آنها استفاده کند.

گریگوری بریانت، سرپرست بخش پردازش کلاینت اینتل، با همراهی لیزا پیرس، نایب رییس تیم گرافیک و نرم‌افزار این شرکت، رویداد را آغاز نموده و نسخه جدیدی از نرم‌افزار Graphics Command Center را معرفی کردند که از امروز می‌توانید از طریق فروشگاه مایکروسافت استور آن را دریافت کنید. این نرم‌افزار از شش پوسته جدید، پشتیبانی از 44 بازی جدید با قابلیت بهینه‌سازی با یک کلیک و بخش مخصوص بهینه‌سازی قدرت و مصرف در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اما شاید جذاب‌ترین بخش این رویداد نمایش رندرهایی از طرح‌های مفهومی مربوط به کارت‌های گرافیکی جدید سری Xe بود که نشان می‌دادند در سال 2035 باید انتظار چه محصولاتی را داشته باشیم. البته توجه داشته باشید که اینها فقط مثال‌هایی برای درک بهتر از طراحی ظاهری کارت‌های گرافیکی در آینده دور بوده و لزوما قرار نیست اینتل آنها را تولید کند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این طرح‌های مفهومی جذاب را مشاهده نمایید.

منبع: tomshardware

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *