سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: کیس‌های In Win با طراحی‌های خاص و نورپردازی RGB معرفی شدند

کامپیوتکس 2019: کیس‌های In Win با طراحی‌های خاص و نورپردازی RGB معرفی شدند

کمپانی In Win یکی از تولیدکنندگان تایوانی انواع کیس‌های حرفه‌ای و پیشرفته کامپیوتر است که با محصولات جدیدش نگاه‌های زیادی را در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 به سوی خود خیره نمود. سال 2019 نیز برای این کمپانی متفاوت نبود؛ معرفی یک کیس پلاستیکی با پوشش پارچه‌ای و قیمت مقرون به صرفه، کیس 4000 دلاری و کاملا منحصر به فرد Yǒng Signature با تولید سفارشی و کیس شیشه‌ای 309 با 144 پیکسل نورانی LED RGB با امکان کنترل از طریق نرم‌افزار اختصاصی و کارآمد باعث شد تا یک بار دیگر علاقه‌مندان دنیای کامپیوتر نام این کمپانی را در ذهن خود ثبت کنند.

کیس Yǒng: نسل نهم، نسخه محدود کیس Signature

 با گران‌قیمت‌ترین کیس In Win در نمایشگاه کامپیوتکس شروع می‌کنیم؛ نهمین نسل از کیس سری Signature که با نام Yǒng معرفی شده و با الهام‌گیری از شکل پیله طراحی و جریان هوا به صورت کاملا آزاد در آن عبور می‌کند. به گفته این وین، این کیس به گونه‌ای طراحی شده تا کاربر بتواند از جدیدترین و پیشرفته‌ترین قطعات مانند مادربردهای مبتنی بر چیپست اینتل نظیر ROG Dominus ایسوس اسفتاده نماید. این کیس منحصر به فرد از طریق فناوری چاپ سه بعدی و با استفاده از متریال پلاستیک ABS به رنگ دلخواه شما تولید خواهد شد.

به گفته این کمپانی، به زودی وب‌سایت ویژه‌ای طراحی خواهد شد تا کاربران بتوانند به راحتی کیس کاملا سفارشی‌شده خود را طراحی و با مشاهده قیمت تمام شده، سفارش خود را به ثبت برسانند. توجه داشته باشید که قیمت 4000 دلاری این کیس قطعا اکثر کاربران را دچار مشکل می‌کند، اما جالب اینکه In Win گفته است این کیس در واقع 500 دلار کمتر از کیس آلومینیومی Z-Tower که سال گذشته توسط همین شرکت عرضه شد، قیمت گذاری شده است!

کیس مفهومی Alice

کیس آلیس در واقع از نظر قیمتی درست در نقطه مقابل Yǒng قرار می‌گیرد. به گفته این کمپانی در طراحی کیس آلیس از شخصیت‌های عجیب و غریب سری آلیس در سرزمین عجایب الهام گرفته شده است. کیس جدید این وین از قیمت بسیار مناسب 40 دلاری برخوردار بوده و فریم آن نیز از جنس پلاستیک ABS تولید می‌شود که استحکام خوبی داشته و یک پوشش پارچه‌ای بر روی آن قرار می‌گیرد.

طراحی این کیس بیشتر شبیه به یک لامپ یا سبد لباس است تا یک کیس کامپیوتر معمولی؛ به گفته In Win این کیس بنا به درخواست کاربران برای تولید یک کیس سبک با جابجایی آسان برای برگزاری رقابت‌های دوستانه مبتنی بر شبکه LAN طراحی شده است. پارچه‌ایی که بر روی این کیس قرار گرفته به منظور ایجاد ظرافت و همچنین قدرت مانور کاربر برای ایجاد تغییرات در طراحی ظاهری نصب می‌شود. اگرچه باز بودن جریان هوا در این کیس مساله مهمی به حساب نمی‌آید اما عدم وجود هیچگونه پورتی در بخش بالا و جلویی کمی نگران کننده خواهد بود.

کیس 925: یک برادر کوچک واقعا بزرگ!

این کیس در واقع برادر کوچک مدل 928 است که این کمپانی در جریان نمایشگاه CES امسال از آن رونمایی کرد و ابعاد بسیار بزرگی داشت. نسخه کوچکتر یا 925 از پلتفرم‌ اکستریم Xeon W اینتل پشتیبانی نکرده اما همچنان امکان نصب مادربردهای E-ATX را به کاربر می‌دهد و به لطف آلومینیوم و شیشه به کار رفته در تولید آن، کیفیت ساخت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

In Win به منظور کاهش قیمت نسبت به مدل 928 (900 دلار) ابعاد کیس را کمی کوچکتر نموده و در گوشه‌های پنل شیشه‌ای آن به جای فلز از پلاستیک استفاده کرده است. با این کار مدل 925 در بازه قیمت مقرون به صرفه‌تر 450 الی 500 دلاری قرار گرفته و همچنین کیفیت ساخت و ظاهر حرفه‌ای و رده‌بالایی را به نمایش می‌گذارد.

کیس 309: یک کیس رویایی با طراحی جذاب و نورانی

این کمپانی در نهایت گل سر سبد خود را در معرض نمایش گذاشت؛ کیس 309 که از جنس شیشه حرارت دیده طراحی شده و 144 پیکسل نورانی ال‌ای‌دی با قابلیت نورپردازی RGB در قسمت جلویی آن به کار گرفته شده است. این سیستم نورپردازی با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی این وین قابل کنترل بوده و کاربر می‌تواند جلوه‌های نوری مختلفی را تنظیم کند. برای مثال به لطف یک میکروفن داخلی، چراغ‌های ال‌ای‌دی می‌توانند نسبت به موسیقی در حال پخش واکنش نشان دهند.

این مدل نیز از طراحی مشابه با کیس 307 که سال گذشته توسط همین کمپانی عرضه شد بهره برده اما این بار پنل نورانی جلویی همخوانی بهتری با بدنه کیس داشته و به طور کلی طراحی بسیار جذابی را در این مدل شاهد هستیم.

این کیس ATX به همراه سه عدد فن EGO کمپانی این وین عرضه می‌شود که هر کدام از آنها نیز به 16 چراغ ال‌ای‌دی مجهز شده‌اند. کاربر می‌تواند رادیاتور را در قسمت بالا، پایین و یا پشت به همراه 7 فن خنک کننده دیگر نصب کند.

همچنین در بخش کناری یک پورت USB-C 3.1 نسل دوم نیز در کنار دو پورت USB 3.0، جک هدفون و دکمه‌های اختصاصی کنترل نورپردازی قرار گرفته‌اند. این کیس قرار است با قیمت احتمالی 200 الی 225 دلاری روانه بازار شود.

منبع: tomshardware

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *