سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: Cougar چند کیس جدید و رده بالای خود را معرفی کرد

کامپیوتکس 2019: Cougar چند کیس جدید و رده بالای خود را معرفی کرد

 کمپانی Cougar در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از جدیدترین کیس‌های کامپیوتر سری Conquer خود رونمایی کرد. کیس Conquer 2 که در واقع یک نمونه بازطراحی شده از نسخه اول به حساب می‌آید از ظاهری مدرن و تقریبا علمی تخیلی برخوردار بوده و به لطف تم رنگ نارنجی این برند و همچنین سیستم نورپردازی Trelux RGBجذابیت زیادی را ارائه می‌دهد.

Conquer 2 از یک جز جداشدنی نیز بهره می‌برد که به کاربران امکان نصب قطعات بر روی بخش خارجی کیس به منظور دسترسی و نصب آسان‌تر را می‌دهد. این کیس کامپیوتر از رادیاتورهایی با حداکثر ارتفاع 360 میلی‌متری پشتیبانی نموده و قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای گیمرهای دو آتشه در بازار به حساب آید.

دو کیس Gemini S و Gemini M نیز شباهت‌هایی در بخش طراحی را نشان می‌دهند و شاید یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در آنها میزان حجم داخلی کیس برای قرارگیری قطعات مختلف می‌باشد. جالب اینکه مدل Gemini S ابعاد بزرگتی داشته و از سیستم‌های با فرم فاکتور E-ATX پشتیبانی می‌کند. این در حالیست که مدل Gemini M شرکت Cougar حداکثر امکان نصب مادربردهایی با فرم فاکتور Micro ATX و Mini ITX را به کاربر می‌دهد. هر دو کیس جدید کوگار از پنل‌های کناری شفاف و همچنین سیستم نورپردازی Trelux بهره می‌برند.

کیس Blazer Essence یکی دیگر از مدل‌هاییست که Cougar در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشت و از نظر طراحی بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. پنجره شیشه‌ای به ضخامت 4 میلی‌متر در بخش کناری و جزییاتی از جنس فلز که بر روی بدنه کار شده و به لطف تم رنگی مشکی و نارنجی جذابیت بسیار بالایی را ارائه می‌دهد که به خوبی می‌تواند با فضای اتاق هر گیمر حرفه‌ای همخوانی داشته باشد.

این کیس گیمینگ حرفه‌ای از کارت‌های گرافیکی با حداکثر طول 310 میلی‌متر و رادیاتورهایی با ارتفاع 240 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *