سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: Deepcool کولرهای AIO سری Castle EX را به نمایش گذاشت

کامپیوتکس 2019: Deepcool کولرهای AIO سری Castle EX را به نمایش گذاشت

کمپانی Deepcool در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از سری جدید کولرهای یکپارچه یا AIO خود تحت عنوان Castle EX را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. این سیستم‌ها با سوکت TR4 سازگاری داشته و از تکنولوژی ضد نشت که در سری RGB دیده می‌شود بهره می‌برند. سری جدید خنک‌کننده‌های مبتنی بر مایع دیپ‌کول در دو مدل تحت عنوان 240EX و 360EX عرضه خواهد شد که سیستم‌هایی با حلقه بسته با ابعاد 2 در 120 و 3 در 120 میلی‌متری را ارائه می‌دهند.

سری جدید خنک‌کننده‌های یکپارچه دیپ‌کول از طراحی جدید و خارج از عرفی برخوردار بوده و به همین دلیل به خوبی از بسیاری از مدل‌های تولید شده توسط Asetek متمایز خواهند شد. یکی از ویژگی‌های مهم سری Castle EX تکنولوژی ضد نشت آن است که با استفاده از یک تیغه داخل رادیاتور جلوی نشت مایع را می‌گیرد. این تیغه با توجه به دما تغییر وضعیت داده و با یکسان‌سازی فشار داخل و خارج می‌تواند از نشت مایع جلوگیری کند.

همچنین رادیاتور به کار رفته در این دو مدل نیز تغییرات در بخش طراحی را نشان داده و حالا از گوشه‌هایی گرد شده بهره می‌برند. همچنین طراحی جدید باعث شده تا جریان مایع به شکل بهینه‌تری صورت گرفته و در نتیجه بهینگی بیشتری را در زمینه خنک‌کنندگی شاهد باشیم.

دیپ‌کول فن‌های TF120 S را نیز برای این دو مدل ارائه می‌کند که دو عدد در مدل 240EX و سه عدد نیز برای 3650EX در نظر گرفته شده است. این فن‌ها از تیغه‌های دو لایه انحصاری Deepcool بهره برده و پدهای لاستیکی بر روی لبه‌های آن لرزش و صدای ایجاد شده را به حداقل می‌رساند.

پمپ به کار رفته در این دو خنک کننده نیز از یک موتور ایکس لایف سه فازی بهره برده و به یک پروانه شارژ فشار داخلی مجهز است. به گفته این شرکت، قطعات استفاده شده در این دو خنک‌کننده یکپارچه سری Castle EX علاوه بر ارائه عملکردی بهتر، به مراتب کم سر و صداتر از مدل‌های مشابه هستند.

دیپ‌کول قصد دارد دو خنک‌کننده AIO جدید Castle 240EX و Castle 360EX را به ترتیب با قیمت‌های 120 و 160 دلار روانه بازار کند.

منبع: tomshardware

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *