سخت‌افزار

کاهش میزان نویز تولیدی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در آخرین مدل عرضه شده از آن!

کاهش میزان نویز تولیدی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در آخرین مدل عرضه شده از آن!

با شروع امروز، دو سال از تاریخ عرضه رسمی نسخه پرو کنسول پلی‌استیشن 4، قدرتمندترین کنسول تاکنون تولید شده توسط کمپانی سونی می‌گذرد. بسیاری از مصرف‌کنندگان مدل‌های پیشین کنسول فوق از سر و صدای زیاد تولیدی توسط دستگاه و نویز بیش از حد آن شکایت کرده و کمپانی سونی نیز یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خود را در رفع این مهم قرار داده بود که نتیجه آن به عرضه کاملاً بی سر و صدای نسخه‌ای جدید و قدرتمند از کنسول پلی‌استیشن 4 منجر شد که تغییرات سخت‌افزاری آن تاکنون پاسخ‌گوی نیازهای توسعه‌دهندگان عناوین رایانه‌ای و بازی بازان بوده است.

رسانه Eurogamer در جدیدترین گزارش خود اظهار داشته است که سری CUH-7200 کنسول پلی‌استیشن 4 پرو به‌روزرسانی داخلی سخت‌افزاری را در بطن خود قرار داده است که نتیجه آن به آدرس‌دهی میزان نویز و کاهش چشمگیر سر و صدای تولیدی منتهی شده و این نسخه از کنسول را به ساکت‌ترین مدل از پلی‌استیشن 4 مبدل ساخته است.

به نظر می‌رسد که این مدل به‌خصوص از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو تنها قابل خرید به‌صورت باندل توسط عنوان Red Dead Redemption 2 (در حال حاضر) می‌باشد. کمپانی سونی نسخه سخت‌افزاری دستگاه را در قالب شماره‌ای در قسمت جلویی بسته‌بندی کنسول ذکر می‌کند، لذا آگاهی از مدلی که قصد تهیه و خرید آن را در سر دارید می‌تواند به راحتی انجام پذیرد. عنوان Red Dead Redemption 2 به همراه نسخه سخت‌افزاری CUH-7216B از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو مورد عرضه قرار گرفته است.

نسخه پرو کنسول پلی‌استیشن 4

هسته داخلی نسخه اشاره شده و ساختار کلی آن تا حدود فراوانی با نسخه اولیه و اصلی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو یکسان بوده و مشکلاتی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند. کمپانی سونی فقط به‌منظور ساکت‌تر نمودن دستگاه تغییراتی را در طراحی داخلی کنسول به انجام رسانده است که نتیجه آن به کاهش چشمگیر میزان نویز تولیدی منتهی شده است. نسخه‌های مستقل و بدون برخورداری از عناوین باندل از کنسول فوق به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *