نماد سایت فروشگاه آنلاین جیبانو

کروشیال حافظه سرور 32 گیگابایتی NVDIMM خود را معرفی کرد

NVDIMM

Crucial یکی از برندهای تحت مالکیت Micron است که در زمینه تولید انواع حافظه و ذخیره‌سازهای مبتنی بر حافظه فلش فعالیت دارد. این کمپانی امروز از حافظه سرور 32 گیگابایتی NVDIMM جدید خود رونمایی کرد. این حافظه به کمپانی‌های مختلف کمک می‌کند تا اطلاعات مهم خود را در شرایطی که برق سیستم قطع شود حفظ نموده و هزینه‌های از دسترس خارج شدن یا اصطلاحا Downtime را تا حد محسوسی کاهش دهند.

این نخستین NVDIMM کروشیال است که در سرعت 2933MT/s (2933 مگاترنسفر بر ثانیه) کار کرده و عملکردی قدرتمند و باثبات را به کمپانی‌ها ارائه می‌دهد. همچنین به لطف ظرفیت مناسب و بالای این حافظه، نیاز به نصب تعداد زیادی حافظه در سرورها تا حد چشمگیری کاهش خواهد یافت.

در محیط‌ کاری کسب‌وکارهایی سریع و رو به رشد، میزان فروش و رضایت مشتری براساس میلی‌ثانیه‌ها تعیین می‌شود. NVDIMM جدید کروشیال به لطف بهره‌گیری از یک حافظه Nand پرسرعت داخلی، در شرایط پرفشار کاری به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف مزیت دسترسی تقریبا مستقیم به اطلاعات را می‌دهد. همچنین در صورتی که برق سیستم قطع شود، حافظه با کمک انرژی ذخیره شده در ابرخازن خود اطلاعات DRAM را بر روی Nand پشتیبان‌گیری خواهد نمود.

NVDIMM جدید کروشیال از محفظه‌های نگهداری درایوهای 2.5 اینچی و ابرخازن‌های HHHL PCIe AgigA Tech PowerGEM پشتیبانی می‌کند، بدین ترتیب کاربر امکان استفاده همزمان تا 4 حافظه را در شرایط قطعی برق در اختیار داشته و می‌تواند با خیال راحت از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان داشته باشد.

به لطف ظرفیت حداکثر 32 گیگابایتی و عملکرد سریع با 2933 مگاترنسفر در ثانیه، حافظه‌های سرور جدید کروشیال با جدیدترین سرورهای شرکتی و گارانتی‌ها سازگاری کامل داشته و با ویژگی‌هایی نظیر پشتیبان‌گیری و بازگردانی سریعتر اطلاعات، گزینه‌ای بسیار مناسب برای به کارگیری در کسب‌وکارهای درگیری با اطلاعات حجیم یا Big Data، پایگاه‌های داده ارتباطی، مقاصد ذخیره‌سازی، زیرساخت‌های دسکتاپ مجازی و پایگاه‌های داده درون‌حافظه‌ای به حساب می‌آیند.

منبع: techpowerup

خروج از نسخه موبایل