سخت‌افزار

کلیدهای مخصوص مجموعه Office به صفحه‌کلید‌ها اضافه می‌شوند

کلیدهای مخصوص مجموعه Office به صفحه‌کلید‌ها اضافه می‌شوند

اگر اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند صحت داشته باشند، مایکروسافت قصد دارد دکمه‌های اختصاصی مجموعه نرم‌افزاری Office را به صفحه‌کلیدها اضافه کند. این کلیدها در واقع میانبرهایی هستند که کاربر می‌تواند از آنها برای تسریع کارهایش در نرم‌افزارهای آفیس استفاده کند. برای مثال کارهایی مانند به اشتراک‌گذاری یک سند یا فایل با فشردن یک کلید در دسترس کاربر قرار خواهند داشت.

مایکروسافت در واقع یک نظرسنجی را از تسترها به انجام رسانده تا ببیند اضافه شدن این کلیدهای اختصاصی میانبر به صفحه‌کلیدها تا چه حدی می‌تواند در روند کاری کاربران تاثیرگذار باشد.

همچنین گفته می‌شود مایکروسافت تمایل دارد کلید ویندوز دومی که در سمت راست صفحه‌کلید وجود دارد را با یک کلید اختصاصی Office جایگزین نماید. علاوه بر این به نظر می‌رسد کلید منو نیز جای خود را به یک کلید آفیس خواهد داد.

کلیدهای اختصاصی ویندوز سالهاست که بر روی صفحه‌کلیدهای مختلف مشاهده می‌شود. اکثر صفحه‌کلیدهایی که از 104 یا 105 کلید برخوردار هستند معمولا دو کلید اختصاصی ویندوز را در کنار یک کلید برای باز شدن منو ارائه می‌دهند.

کلیدهای مخصوص مجموعه Office به صفحه‌کلید‌ها اضافه می‌شوند

به منظور شرکت در این نظرسنجی باید یک حساب کاربری مایکروسافت از نوع کاری و یا دانش‌آموزی داشته باشید. این نظرسنجی سوالاتی را در خصوص میانبرهایی که کاربران تمایل دارند مایکروسافت کلیدهای اختصاصی آنها را بر روی صفحه‌کلیدها اضافه کند، پرسیده می‌شود. همچنین از تسترها خواسته می‌شود نظر خود را در رابطه با به‌کارگیری این کلیدها بر روی صفحه‌کلید لپ‌تاپ‌ها نیز اعلام نمایند.

هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت تصمیمی جدی برای افزودن کلیدهای میانبر Office بر روی صفحه‌کلیدها را دارد یا خیر، اما به هر حال این احتمال کاملا وجود دارد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *